Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til jenter/om jenter/syn på jenter/utseende

Anbefalte innlegg

Hvordan tenker jenter? Er utseende alt som teller? Hva skal til for å få naturlig kontakt med jenter som er utrolig pene? Hvilke signaler tilsier at en jente er interessert? Hva ser en jente etter i en gutt?

Jeg har ganske mange spørsmål om det temaet her, og jeg tror at hvis alle kan komme med innspill og/eller erfaringer, så vil mange dra nytt og lærdom av det. Målet er å bli klokere og bedre på området.

Hva slags signaler kan man gi hvis man ser en jente man liker? Hvilke tanker/tankegang kan man ha for å få et best og sunnest mulig syn på jenter? Er mediers fremstilling av jenter og jentekroppen virkelig og riktig? Hva mener dere jenter? Hva slags syn kan erstatte et evt feil syn på jenter? Dette er jo en gyllen mulighet til å fortelle hva dere mener er riktig.. ihvertfall det dere tror og føler er riktig og åssen dere ville likt at en gutt tenkte og så på dere som. Hva er riktig og hva er galt? :w00t:

Dette ville hjulpet mange, det ville ihvertfall hjulpet meg.

Personlig så har jeg ikke hatt så mye forhold til jenter opp igjennom årene, og jeg tror dette kan ha hatt en dårlig innvirkning på mitt syn på jenter. Så jeg vet rett og slett ikke hva jeg kan forandre, og hvilken tankegang jeg kan bruke. Så derfor så spør jeg :)

Gutter/menn må gjerne svare også. Det finnes nok folk der ute som har mer peiling på dette området enn det jeg har. Så det er bare å komme med innspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan tenker jenter? Er utseende alt som teller? Hva skal til for å få naturlig kontakt med jenter som er utrolig pene? Hvilke signaler tilsier at en jente er interessert? Hva ser en jente etter i en gutt?

Jeg har ganske mange spørsmål om det temaet her, og jeg tror at hvis alle kan komme med innspill og/eller erfaringer, så vil mange dra nytt og lærdom av det. Målet er å bli klokere og bedre på området.

Hva slags signaler kan man gi hvis man ser en jente man liker? Hvilke tanker/tankegang kan man ha for å få et best og sunnest mulig syn på jenter? Er mediers fremstilling av jenter og jentekroppen virkelig og riktig? Hva mener dere jenter? Hva slags syn kan erstatte et evt feil syn på jenter? Dette er jo en gyllen mulighet til å fortelle hva dere mener er riktig.. ihvertfall det dere tror og føler er riktig og åssen dere ville likt at en gutt tenkte og så på dere som. Hva er riktig og hva er galt? :w00t:

Dette ville hjulpet mange, det ville ihvertfall hjulpet meg.

Personlig så har jeg ikke hatt så mye forhold til jenter opp igjennom årene, og jeg tror dette kan ha hatt en dårlig innvirkning på mitt syn på jenter. Så jeg vet rett og slett ikke hva jeg kan forandre, og hvilken tankegang jeg kan bruke. Så derfor så spør jeg :)

Gutter/menn må gjerne svare også. Det finnes nok folk der ute som har mer peiling på dette området enn det jeg har. Så det er bare å komme med innspill.

ser du den røde skriften? like barn leker best.

Jeg sier ikke at det er en umulighet for en mindre pen gutt å finne seg en flott dame,men det er mere sannsynlig hun faller for en som er like pen som henne selv.Menher kommer også karisma og sjarm inn i bilde og smaken er jo forsjellig,men det er greit å basere seg på hva gjennomsnittet synes -da det er mest sannsynlig hun selv har en gjennomsnittlig smak.

Lenke til kommentar

Vil bare ha sagt en ting om jenter: grunnen til at jenter bryr seg så mye om sitt utseende er fordi gutter er flinkere til å se enn å tenke.

Nå er det ikke for å være frekk mot kjæresten min eller noe (han er på forumet nemlig :blush: ), men han er ikke den kjekkeste. Og jeg er nok ikke den peneste heller. Men jenter bryr seg ikke så mye om utseendet som man tror. Det har litt innspill selvfølgelig, men etterhvert som man liker en person mer og mer, så blir den personen automatisk penere i ens syn. Angående gutter er jeg ikke like sikker.

Men synes at du kan starte med å smile. Sende blikk som forteller at du er interessert. Ikke ta helt av med en gang. Vent til h*n gir deg noen blikk tilbake.

Etter det går flyten av gårde :)

Endret av triha
Lenke til kommentar
Vil bare ha sagt en ting om jenter: grunnen til at jenter bryr seg så mye om sitt utseende er fordi gutter er flinkere til å se enn å tenke.

Signerer denne!

Utseendet er så absolutt ikke alt som teller, tvert i mot. Hvilke jenter vil vel ha en som er over gjennomsnittet kjekk og deilig, men oppfører seg som verdens største idiot? Er vel bare de jentene som er såppass usikre på seg selv og som ikke eier selvrespekt som finner seg med disse drittsekkene.

Skal ærlig innrømme at min ex ikke var så fin første gang jeg kom i kontakt med han for å si det sånn - når det gjelder utseendet. Folk ble jo nesten sjokkert av at jeg ble sammen med denne gutten, men siden han var så selvsikker og lyste av selvtillit og utstråling som tok kaken, og at vi hadde så mye til felles, trivdes veldig godt i hverandres selskap, så ble denne gutten mye kjekkere og attraktiv i mine øyne! Det er ofte slik at en person automatisk blir mye mere attraktiv når du blir bedre kjent med vedkommende osv.

Hvis du vil vise en jente at du er interessert, så kan du jo prøve å få øyekontakt og holde den i noen sek, men ikke stirr på henne liksom. Hvis du er tøff, så gjerne sleng på med et smil! Fremstå deg selv som selvsikker! Det liker vi. Når du etter hvert har begynt og fått kontakt med henne, så kan du stille henne spørsmål om henne og å vise engasjement, for de aller fleste mennesker liker å snakke om seg selv.

Edit: Oi, jeg nevnte visst mye av det triha skrev uten å ha lest innelegget bortsett fra første setning. :p

Endret av Frk. Snasen
Lenke til kommentar

Signerer denne!

Utseendet er så absolutt ikke alt som teller, tvert i mot. Hvilke jenter vil vel ha en som er over gjennomsnittet kjekk og deilig, men oppfører seg som verdens største idiot? Er vel bare de jentene som er såppass usikre på seg selv og som ikke eier selvrespekt som finner seg med disse drittsekkene.

(...)

Vi er på samme side! :w00t:

Lenke til kommentar

Signerer denne!

(...)

hm,mener du å si at alle pene gutter ar noe dritt? :D

Lenke til kommentar

Signerer denne!

(...)

What? Jeg har da ikke antydet til det i innlegget mitt.

Endret av Frk. Snasen
Lenke til kommentar

Signerer denne!

(...)

What? Jeg har da ikke antydet til det i innlegget mitt.

Jeg trodde faktisk det var det du mente.

Jeg tolket det også dithenn at ola normann er en vanlig gutt som ønsker å skaffe seg en smell vakker dame,noe jeg tolker som overfladisk og urimelig...

Beklager viss jeg missforsto dette-det var absolutt ikke meningen,men man kan jo ikke stikke under en stol at det regnes som status og ha flott dame.

Det er mye viktigere ting enn dette som må legges til grunn for å få et lykkelig forhold!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...