Ersdal Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har kjøpt en Samsung Wave tidligere i år. Den har det nye operativsystemet BADA. det har fungert ganske bra. Men problemet er minne i telefonen. Jeg mener det er for lite. Man kan ikke lagre meldinger eller anropslogger på telefon minnet, og det minsker jo plassen på telefon minnet. Jeg har måtte slette meldinger en haug av ganger dor å åpne nye. Nå er det slik at til og med når jeg har slettet bilder, meldinger, anropslogg, videoer. Til og med da kan jeg ikke åpne en lang melding. Det kommer opp meldingen " ikke nok minne, kan ikke starte program" Er det noen andre som mener dette burde bli endret, hvis det har kan dere gi meg tilbakemelding om hvordan lagre ting på minnekortet slik som meldinger og lignende? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har kjøpt en Samsung Wave tidligere i år. Den har det nye operativsystemet BADA. det har fungert ganske bra. Men problemet er minne i telefonen. Jeg mener det er for lite. Man kan ikke lagre meldinger eller anropslogger på telefon minnet, og det minsker jo plassen på telefon minnet. Jeg har måtte slette meldinger en haug av ganger dor å åpne nye. Nå er det slik at til og med når jeg har slettet bilder, meldinger, anropslogg, videoer. Til og med da kan jeg ikke åpne en lang melding. Det kommer opp meldingen " ikke nok minne, kan ikke starte program" Er det noen andre som mener dette burde bli endret, hvis det har kan dere gi meg tilbakemelding om hvordan lagre ting på minnekortet slik som meldinger og lignende? Hvorfor kjøper du ikke et minnekort? Da vil du jo slippe å slette bilder osv... Lenke til kommentar
Ersdal Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har kjøpt en Samsung Wave tidligere i år. Den har det nye operativsystemet BADA. det har fungert ganske bra. Men problemet er minne i telefonen. Jeg mener det er for lite. Man kan ikke lagre meldinger eller anropslogger på telefon minnet, og det minsker jo plassen på telefon minnet. Jeg har måtte slette meldinger en haug av ganger dor å åpne nye. Nå er det slik at til og med når jeg har slettet bilder, meldinger, anropslogg, videoer. Til og med da kan jeg ikke åpne en lang melding. Det kommer opp meldingen " ikke nok minne, kan ikke starte program" Er det noen andre som mener dette burde bli endret, hvis det har kan dere gi meg tilbakemelding om hvordan lagre ting på minnekortet slik som meldinger og lignende? Hvorfor kjøper du ikke et minnekort? Da vil du jo slippe å slette bilder osv... Jeg har minnekort på 8gb... Men det går ikke ann å lagre disse tingene på minnekortet... Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Du kan i alle fall lagre bilder, videoer og programmer på minnekortet. Har lånt bort tlf. Så husker ikke hvor den menyen er, akkurat nå. Endret 23. oktober 2010 av HellMate Lenke til kommentar
valen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg har kjøpt en Samsung Wave tidligere i år. Den har det nye operativsystemet BADA. det har fungert ganske bra. Men problemet er minne i telefonen. Jeg mener det er for lite. Man kan ikke lagre meldinger eller anropslogger på telefon minnet, og det minsker jo plassen på telefon minnet. Jeg har måtte slette meldinger en haug av ganger dor å åpne nye. Nå er det slik at til og med når jeg har slettet bilder, meldinger, anropslogg, videoer. Til og med da kan jeg ikke åpne en lang melding. Det kommer opp meldingen " ikke nok minne, kan ikke starte program" Er det noen andre som mener dette burde bli endret, hvis det har kan dere gi meg tilbakemelding om hvordan lagre ting på minnekortet slik som meldinger og lignende? det er plenty minne bare dårlig minnehåndtering i bada. se det på det som.du er prøvekanin for nytt os. ja det er i versjon 1 men er ikke ferdig. minnehåndtering blir mye bedre i versjon1.2 som kommer engang før jul. angående meldunger. du kan lagre de i telefonen eller sim kortet ikke minnekortet men 1300 i telefonen burde holde lenge. dette skjer automatisk etter du har fylt opp simkortet eller kan velges under innstillinger-programmer-meldinger-tekstmeldinger-lagre i lykke til:) Lenke til kommentar
Ersdal Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Du kan i alle fall lagre bilder, videoer og programmer på minnekortet. Har lånt bort tlf. Så husker ikke hvor den menyen er, akkurat nå. Jeg er klar over det, og det har jeg gjort. Men telefonminnet er så lite at jeg må slette meldinger nesten hver dag for å motta nye. Man føler at det er en telefon som ble laget for 5 år siden da man ikke hadde minnekort. Lenke til kommentar
valen Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Du kan i alle fall lagre bilder, videoer og programmer på minnekortet. Har lånt bort tlf. Så husker ikke hvor den menyen er, akkurat nå. Jeg er klar over det, og det har jeg gjort. Men telefonminnet er så lite at jeg må slette meldinger nesten hver dag for å motta nye. Man føler at det er en telefon som ble laget for 5 år siden da man ikke hadde minnekort. den er nok ikke 5år gammel. modellen kom jo ut i mai;) helt seriøst så syns jeg 1300meldinger burde være nok men det er kanskje litt rart de setter av 500MB til epost og mms og ikke lar meldingene også ta i bruk denne plassen. men skal du absolutt spare på meldinger tror jeg du kan lagre de på pcen. Lenke til kommentar
Ersdal Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Du kan i alle fall lagre bilder, videoer og programmer på minnekortet. Har lånt bort tlf. Så husker ikke hvor den menyen er, akkurat nå. Jeg er klar over det, og det har jeg gjort. Men telefonminnet er så lite at jeg må slette meldinger nesten hver dag for å motta nye. Man føler at det er en telefon som ble laget for 5 år siden da man ikke hadde minnekort. den er nok ikke 5år gammel. modellen kom jo ut i mai;) helt seriøst så syns jeg 1300meldinger burde være nok men det er kanskje litt rart de setter av 500MB til epost og mms og ikke lar meldingene også ta i bruk denne plassen. men skal du absolutt spare på meldinger tror jeg du kan lagre de på pcen. Det har ingenting med at jeg vil lagre meldingene mine. men det er at jeg synes det er veldig plagsom å måtte slette meldinger pga for lite minne. det tar nesten ett minutt å få slettet alle meldingene når det er fullt. Det er tregere enn mobilen til en venna av meg, og den er rundt 5 år gammel... Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Det er nok minne til 1300 SMS.. Dette synes du er for lite? Lenke til kommentar
Ersdal Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Det er nok minne til 1300 SMS.. Dette synes du er for lite? Hvis det er plass til 1300 SMS, så er jeg overrasket. Jeg føler jeg sletter mine meldinger oftere enn jeg skifter klær. Er det noen innstillinger jeg må endre på? Lenke til kommentar
valen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Det er nok minne til 1300 SMS.. Dette synes du er for lite? Hvis det er plass til 1300 SMS, så er jeg overrasket. Jeg føler jeg sletter mine meldinger oftere enn jeg skifter klær. Er det noen innstillinger jeg må endre på? du er enten veldig skitten eller veldig glad i meldinger. det går ikke treigt å slette på wave, sikker på det er telefonen du har? wave er nemlig en av de raskeste mobilene på markedet. jeg har skrevet hvordan du lagrer i telefon minnet. sim kortet tar bare 15 meldinger så du bruker nok telefon minnet allerede. men for guds skyld les din egen tråd dersom du faktisk er interessert i hjelp. Endret 1. november 2010 av valen Lenke til kommentar
Ersdal Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Det er nok minne til 1300 SMS.. Dette synes du er for lite? Hvis det er plass til 1300 SMS, så er jeg overrasket. Jeg føler jeg sletter mine meldinger oftere enn jeg skifter klær. Er det noen innstillinger jeg må endre på? du er enten veldig skitten eller veldig glad i meldinger. det går ikke treigt å slette på wave, sikker på det er telefonen du har? wave er nemlig en av de raskeste mobilene på markedet. jeg har skrevet hvordan du lagrer i telefon minnet. sim kortet tar bare 15 meldinger så du bruker nok telefon minnet allerede. men for guds skyld les din egen tråd dersom du faktisk er interessert i hjelp. På min Samsung S8500 Wave går det hvertfall tregt å slette meldinger. Jeg setter pris på all hjelp jeg får, og har etter innleggene prøvd så godt jeg kan for å lagre meldingene slik det er plass til alle 1300 SMS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå