Gå til innhold

Nok ett spørsmål om vann!

Anbefalte innlegg

Ok, var vei hjem fra postkontoret med det nye waterchill settet mitt. Så kom jeg til å tenke på: Destilert vann!! ... men det var laaangt til apoteketet og veeeeldig kort vei til 7-11 der de solgte Evian på flaske til 10kr... Ok, det kjøpte jeg og helte i waterchill'en. Har jeg bæsja på leggen nå eller? Viol destilert vann gi bedre kjøling/mindre slagg etc? Alt funker ok ellers forresten...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ehm *kunstnerisk pause* :lol::lol::lol::lol: *pause ferdig*

sorry for den, men jeg tror du burde prøve å få tak i ordentlig destillert vann... drikkevann fra flaske er nok renere enn fra springen, men ikke på langt nok rent nok... Husker vel en test fra VG hvor vi prata om 350 bakterier pr desiliter eller no sånt i Imsdal... så løp til apoteket du!

Lenke til kommentar
men det var laaangt til apoteketet og veeeeldig kort vei til 7-11 der de solgte Evian på flaske til 10kr...

hvorfor stakk du ikke bare på statoil eller no sånt? der har de jo batterivann

ps. du har nok ikke bæsja så veldig mye på leggen :wink: tror ikke det kommer til å voske alger og sånt de første dagene (No Damage Done)

Lenke til kommentar

hmmm. ser på alle som har destilert vann her....hmmm jeg som har en 120 liters tank nedgravd i hagen....hva tror dere det vil koste og fylle den med detilert vann? :D

ser vel heller liten vits i å gjøre det....har nå stått på en stund ca 1 mnd....har gått greit til nå...

-- fluxie

Lenke til kommentar

Batterivann trenger ikke å være destilert det er som regel bare ione byttet. Da går vannet igjennom et filter som fjerner frie ionet men det kan fortsatt være andre ting i vannet.

Destilert van kan jo lages i et anlegg for Trøndervann vet dere da koster det bare prisen på strømen til fyringa.

Geir

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...