Nødstopp Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe meg ny CPU-kjøler. Ettersom jeg nettop har begynt med litt overklokking tenkte jeg jeg skulle investere litt penger i en skikkelig en. Jeg har kikket på flere forskjellige både luft- og vannkjølere, og har kommet frem til at jeg vil kjøpe en "alt-i-en" vannkjøler. Problemet er at jeg ikke vet hvilken som lønner seg å kjøpe. Jeg har sett på tre kjølere: Corsair H50 Hydro series NorthQ Siberian Tiger II CoolIt Domino A.L.C Passer de to siste AM3? Hvilken av de gir mest kjøling for pengene? Har dere noen forslag på andre kjølere? Støy er ikke et stort problem for meg. Jeg vil maksimum gi rundt 600kr. Alle svar blir satt stor pris på Endret 22. oktober 2010 av Vaffeltryne Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Kan ikke si deg hvem av dem som er best, men Guru3D har i hvertfall gitt CoolIt systemet mange gode ord. Alle tre passer til AM3 socketen. CoolIt Siberian Håkon Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Endte opp med at jeg kjøpte Corsair H50, funker fett! Ligger på 37C under load med en halv gHz OC. Valgte denne fordi Corsair er et kjendt merke, og de har god support i tilfelle noe går galt/er ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå