SirChris Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Nå har nettopp det tredje sett ørepropper blitt ødelagt, alle på samme måte. Alle øreproppene har plutselig, uten noe forvarsel, begynt å bare spille på en av proppene! ***lig irriterende! Jeg har hatt Samsung ørepropper, Koss og Apple ørepropper og det samme skjer med absolutt alle! Er det noe jeg gjør feil eller er det bare uflaks og så må jeg, igjen bruke masse penger på nye? Setter pris på svar !!! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det er fordi du mishandler kontakten slik at den går i stykker. Venstre kanal er stort sett alltid den som er festet lengst opp i jackpluggen, og om den blir utsatt for mye røff behandling, ofte den første kanalen som går. Lenke til kommentar
bar1 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Du kan prøve å bruke dem med ledningen over øret. Det gir mindre stress på punktet der ledningen går inn i ørepropp huset og gir ofte mindre mikrofoni fra ledningen. Se på bildet litt ned i forumet her: http://www.ipodtouchfans.com/forums/showthread.php?t=151957 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå