abene Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Det er nå ett år siden Windows 7 ble lansert. Les mer Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Hurra for deg som fyll.. Strålende fornøyd med min Windows 7! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Gratulerer! Faktisk en windowsutgave som har fungert uten for mye tull, så jeg har vært svært fornøyd. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Om de kunne bare ha senket prisene litt, så hadde jeg oppdatert fra Vista bare for å få en mindre Windows mappe og fra xp på de eldre pcene. 500-600 grunker hadde vært mer passende pris for standardutgaven synes jeg. Endret 22. oktober 2010 av mandela Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Yeah! Win7 og Tiger - side om side Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 @mandela Koster da bare 799, men hadde selvsagt ikke gjort noe om det var billigere. Har selv noen lisenser på Win7Pro x64 og er strålende fornøyd med de Win8 kommer vil ikke i 32-bit? Er på tide å fase det ut nå syntes jeg... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Win 7 er som det barnet jeg ikke visste jeg ville ha, men når jeg alt fikk det så; "Ok da, kanskje bedre enn katta jeg hadde før, men ikke mye.".. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Koster da bare 799, men hadde selvsagt ikke gjort noe om det var billigere.Jeg vet, men det er OEM lisenser, og de passer ikke når man skifter hw ofte. Men jeg hadde kjøpt flere slike om de var billigere rett og slett. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Koster da bare 799, men hadde selvsagt ikke gjort noe om det var billigere.Jeg vet, men det er OEM lisenser, og de passer ikke når man skifter hw ofte. Men jeg hadde kjøpt flere slike om de var billigere rett og slett. Hva med å slå seg sammen med et par kompiser og kjøpe en "Family Pack" (3 lisenser)? Etter det jeg har lest skulle de vel bli tilgjengelige (igjen) i Norge også - du får dem for GBP 120,- hos amazon.co.uk. (For et snaut år siden kjøpte jeg en 3-pack fra DustinHome for litt over 1100,- kroner.) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Gratulerer med dagen! Digger deg Win 7 Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Å gå fra vista til Win7 var som å få en ny pc,selv det har vært litt dill her og,men er ikke sikkert problemene har vært hos Os da.Prisene kunne vært litt lavere,tviler sterkt på dem MÅ ha så høye priser for å tjene nok kroner.. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Om de kunne bare ha senket prisene litt, så hadde jeg oppdatert fra Vista bare for å få en mindre Windows mappe og fra xp på de eldre pcene. 500-600 grunker hadde vært mer passende pris for standardutgaven synes jeg. Sinnsykt enig. Samt kuttet ut det tullet med ørten versjon. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Installerte W7 for kun to uker siden. Mye hat i begynnelsen med det jeg så på som en idiotifisert versjon av XP, men nå begynner jeg faktisk å like det. Grattis W7. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 ... kuttet ut det tullet med ørten versjon. Det er bare å holde seg til Home Premium det, og late som om det er den eneste versjonen som finnes. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Gratulerer med dagen! Win7 er stein bra! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Gratulerer Windows 7! Er stolt og superfornøyd av deg! Endret 22. oktober 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Alle som kjøpte Vista burde fått ein rimeleg oppgradering til Win7. Win7 er alt Vista ikkje var, Vista var å kaste penger ut vindauga. 3 Lenke til kommentar
Watt Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 du verden, tiden går fort Lenke til kommentar
iMono Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Alle som kjøpte Vista burde fått ein rimeleg oppgradering til Win7. Win7 er alt Vista ikkje var, Vista var å kaste penger ut vindauga. Vista er grunnen til at Windows 7 eksisterer. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Windows 8 og meir integrert med sossiale tjenester? Hmm skeptisk... vil ikkje ha det! Ser me ein ny Windows "home" versjon, med sossiale greier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå