Mkalle Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Har ett problem med at jeg kun får koblet til ruteren med nettverkskabel. Når jeg drar den ut får jeg ikke koblet til, selv om jeg finner den i menyen.. Dette er forøvrig Vista. Prøvde med en msakin med XP, der fungerte det helt fint. Snakte med NextGenTel, de mente at detkunne være manglende oppdatering av drivere til nettverkskortet. Noen tips? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Last ned driver? Lenke til kommentar
Mkalle Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Last ned driver? Er ikke så veldig datakyndig, så det er lettere sagt enn gjort Lastet ned ett program som tok for seg hvilke drivere som var utdatert og nettverkskort driver var en av dem.. Kosta derimot en hel del å oppdatere via dette prorammet. Noen forslag? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det koster ikke noe å skaffe seg drivere :-) Du kan laste ned http://www.gtopala.com/download/siw.exe og finne ut hvilket nettverkskort du har. Post resultatet her. Lenke til kommentar
Mkalle Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Takk for linken Kortet heter Atheros AR5007EG Wireless Network Adapter etter som det ser ut. Vet du kansje hvor jeg kan få tak i driver da? Takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Her finner du driver: http://www.atheros.cz/ Endret 29. oktober 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Mkalle Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Da har jeg lastet ned driveren, og tok extract og sitter nå med en fil som heter athr.sys. Hva skal jeg gjøre med den? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Du skal få flere filer. Dobbelklikk på download-feltet og pakk opp filene. Der finner du både .cat .sys og .inf filer. Når du har pakket de ut, så gå inn på nettverkskortet i enhetsbehandling og legg til driver ved å peke på stedet filene ligger på din PC. Endret 29. oktober 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Mkalle Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg fikk det til slik som du sa, takk for det men får fremdeles ikke koblet til uten kabel.. jeje, drit å dra Trenger ny pc uansett Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 :-) Ja det skal være litt motgang i livet. Råder deg til å prøve uten kryptering i routeren. Det gjelder å gjøre ting enklest mulig inntil det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå