EinarEriksen Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Selv om de nye Windows Phone 7-tjenestene ikke er lansert i Norge, er det ganske enkelt å få tilgang til Windows Marketplace. Les mer Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Håper de ikke stenger for denne løsningen. Har prøvd endel WP7 og er veldig klar for et kjøp snart. Lenke til kommentar
alfi27 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 blir akkurat som android dette her Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 blir akkurat som android dette her Hva mener du? Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 blir akkurat som android dette her Nei det blir det IKKE. På Android kunne man i det minste installere gratisprogrammer fra markedet, evt installere fra andre kilder. På WP7 er det jo INGEN muligheter før de åpner, noe jeg anser som et veldig stort minus. Håper virkelig de kjapper seg med en løsning. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 blir akkurat som android dette her Nei det blir det IKKE. På Android kunne man i det minste installere gratisprogrammer fra markedet, evt installere fra andre kilder. På WP7 er det jo INGEN muligheter før de åpner, noe jeg anser som et veldig stort minus. Håper virkelig de kjapper seg med en løsning. Du ser hva det står i artikkelen? Jeg sitter å ser på apps nå. Det eneste som hindrer meg i å laste ned alle gratis applikasjonene er at jeg ikke har en telefon med WP7. Så kan jo du i neste omgang forklare meg hvorfor ikke dette ligner på det Android Market har vært før de fikk betalingen igang? Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Holdt nesten på å ikke ville satse på en sånn her pga mangel på apps, men ser ut til at det blir null stress Lenke til kommentar
Xirius Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Glimrende nyheter! Nå må den bestilte telefonen bare komme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg