Jakoozie Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Men Bethesda lover å fikse de roterene hodene og moonwalkende hundene. Les mer Lenke til kommentar
Lange Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvis det er Bethesda som fikser feilene, er det nok spillmotor feil det er snakk om ja. Det er de som er best kjent med motoren. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Første patch til PC kom vel ut i går, og ifølge Jason Bergmans's Twitter skal den også være ute på Live nå og kommer på PSN så fort som mulig. Kjøpte det i dag, men jeg tror jeg venter med å starte til oppdateringen er lagt ut Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Første patch til PC kom vel ut i går, og ifølge Jason Bergmans's Twitter skal den også være ute på Live nå og kommer på PSN så fort som mulig. Kjøpte det i dag, men jeg tror jeg venter med å starte til oppdateringen er lagt ut Patch nr 2 er allerede ute, i tillegg har det kommet en hotfix til pc. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Noen med xboxversjonen som kan si noe om størrelsen på oppdateringen der? Kom en oppdatering på PS3'en nå, men 19mb var vel litt i minste laget? Edit: Bekreftet av bethesda og jeg har ikke møtt på noen bugs enda Edit 2: Spillet hang seg opp en gang, så oppdateringen fikser ikke alt. Men det ser ut til at de fleste småfeilene er borte. Endret 23. oktober 2010 av Ziltoid Lenke til kommentar
CaptainNorway Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Har oppdaget noen småfeil, men også en ganske stor bug, nemlig et hull så man kunne falle gjennom verden. Heldigvis spawner man tilbake ved et annet sted, men vil si det er en ganske stor bug at det er hull i gameverdenen . Det har også frøset et par ganger. Dette er på xbox. Allikevel har det ikke stoppet meg, er så fan at jeg spiller uansett. Endret 23. oktober 2010 av CaptainNorway Lenke til kommentar
Dal Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg spiller PC-versjonen. Jeg ryddet et av hotellene i Primm for banditter, men forlot bygningen før jeg fikk lootet dem pga. full backpack. Når jeg kom tilbake var alle bodyene borte!?!? Det skal forhåpentligvis ikke være sånn? Altså, det er en bug? Føler jeg gikk glipp av en god del fin loot der. Spesielt ammo, som er sårt tiltrengt så tidlig i spillet. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 hadde fin bug i går. av en eller annen grunn ble duden min spawnet delvis i døra når jeg gikk inn i et hus, dette medførte at jeg døde mer eller mindre med en gang loadingen var ferdig...men autosave klarte spillet å få til så jeg endte opp med å bare loade-dø-loade-dø-loade-dø osv osv Lenke til kommentar
junkish Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 heheh såpass mye feil. kanskje jeg burde vente litt med å spille det til de tinga er fixa da. jaja er o ikke ferdig med fallout 3 så no rush Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Min bug: Var i en camp og drepe alle der, lootet ikke. Forsvant ut av døra for og sove litt på noen senger som lå der. Kom tilbake igjen til campen og alle var avkledd . Sjekka inventory deres og alt var der, men de lå der bare med trusa på. Dette var før patchene kom. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hos meg slutter fiender å drepe meg, og spillet kræsjer nå og da. Dette er ikke bra! Bethesda har virkelig hastet ved å slippe Fallout denne gangen! Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det er ikke første gangen bethesda slipper et falloutspill med mange bugs Du er ikke bare på godfot med fiendene da? Legion, Khans og mange andre angriper ikke med mindre du har gjort urett mot de, eller er set snakk om alle fiender? (ville dyr osv.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg