markraves Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 God dag, Vi er et par som snart skal handle bustad. Vi er lyst på hus, og Jeg har arbeisted i Maridalen i Oslo, og Min fru har arbeidssetd på Lillestrøm. Vi har lite lyst til å kjøpe et hus der pendlertiden er for lang. Jeg klarer fint å lese av et kart, og se at askim er et gitt antall mil fra arbeidsstedene våre, men det sier meg absolutt ingenting om hvor lang tid det tar å komme seg dit. Vi har litt diffrensierte arbeidstider, og jeg begynner til alle døgnets tider, men 70% av tiden er kl. 08:00. Min fru har fullflex. Vi har to biler også. Så det jeg ønsker er å hente litt erfaringer med pendling (Reistid, kø++) fra steder som Son/Vestby, Fredrikstad(!), Spydeberg, Askim, Aurskog-Høland, Gjerdrum, Enebakk, Fet, Nittedal, Hadeland, evt andre steder som ligger i akershus/oslo/østfold. Vi ønsker ikke å bosette oss på andre siden av oslo, siden vi da begge ender med å måtte kjøre gjennom hele oslo for å komme seg på jobb. Erfaringer mottaes med stor takk! \\mK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå