Balthier Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 hei, slik ser et script som jeg har lavet som kjører ved kde boot: #/bin/bash! sleep 10 && alltray thunderbird && wine "/home/alex/.wine/drive_c/Program Files/lol/lol.exe" && sleep 10 && wine "/home/alex/Appz/utorrent.exe" && exit Det som skjer er at jeg må lukke thunderbird før lol.exe kjører, og så skjer det samme før utorrent kjører. Jeg vil gjerne ha alle tre til å kjøre samtidig. -Balthy Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Prøv med bare en "&". sleep 10 & alltray thunderbird & wine "/home/alex/.wine/drive_c/Program Files/lol/lol.exe" & sleep 10 & wine "/home/alex/Appz/utorrent.exe" & Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Are you a wizard? D: Detta funka som bare det!! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Med kun en & sier du at programmet skal starte i bakgrunnen :-) Med "<noe> && <noe mer>" så sier du gjør det første, og gjør det andre om det første ble utført uten feil. Antagelig derfor du måtte avslutte programmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå