Tmnc Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Hei, Har 1gb minne for tiden, tenkte jeg skulle oppgradere til 2gb, men hvordan minne trenger jeg for at alt skal fungere? Hvor finner jeg sånn informasjon? Edit: Tror jeg vil gå for 4gb minne isteden, hvordan minne trenger jeg? og hvor finner jeg ut om pcn min kan ha så mye minne? Endret 22. oktober 2010 av Tmnc Lenke til kommentar
PerB Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvilken type minne du kan benytte (og mengde) er avhengig av maskin. Info om hva du kan benytte vil du finne på produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
Tmnc Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvilken type minne du kan benytte (og mengde) er avhengig av maskin. Info om hva du kan benytte vil du finne på produsentens hjemmeside. Takk for svar. Er ikke ekspert på hvordan jeg finner utav sånt, hvor skal jeg begynne? Lenke til kommentar
Tmnc Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 får prøve et annet forum, viker ikke som om folk er aktiv her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå