Gå til innhold

Ny mobil, men hvilken bør jeg velge?

Delpi

Anbefalte innlegg

Tusen takk for mange gode tips. Beklager sent svar. Har sett mye på tester, og der gjør Galaxy s det veldig bra, men samtidig mener de fleste at det er mye større sjanse for å få feil på mobilen dersom man velger samsung foran HTC. Derfor vipper det for tiden litt over mot HTC. Har sett ganske mye på de nye modellene til HTC; trofe og mozart. Noen som vet om disse er noe bra å ha, eller om Galaxy/desire hd ville vært et bedre alternativ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil nå si at HTC Desire fremdeles gir mest for pengene. Prisforskjellen på Desire og Legend er såpass liten at det er verdt de ekstra hundre 300-400. Hvis du vil ha det absolutt største og beste så går du for Desire HD, men Desire bør være mer enn nok for de fleste.

Edit: Her er en grei sammenlikning mellom Desire, Galaxy S og iphone 4. http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/htc-desire-vs-iphone-4-vs-samsung-galaxy-s-702739

Endret av Swome
Lenke til kommentar

.Samsung telefoner er generelt mye på verksted. Jobber med reparasjon på telefoner og Smasung Galaxy telefoner har nå snart en egen hylle hos oss.

Jobber forresten som salgsingenør i et Belgisk firma, som selger mobile løsninger til det nordiske markedet. Htc er valgt grunnet lite feil, som er viktig for mange. Når bedrifter ønsker telefoner rundt 3.000,-, er dette stort sett det eneste valget. Som sagt kan man sikkert velge LG eler Samsung hvor 1 av 3 telefoner går til reperasjon. Hva jobber du med da mister?

Forresten så kan du nok ikke italiensk for å si de sånn.

Du jobber med reperasjoner, men er salgsingeniør? At du klarer å påstå at Samsung har høy feilratio sier vel egentlig det meste om din kunnskap.

Støtter forøvrig forslagene om Galaxy S og Desire.

Endret av wildkin
Lenke til kommentar

Har ganske nylig slått kloa i en Desire HD og jeg må si at det var et sjumilssprang opp fra min HTC Hero. Både hva ytelse, skjerm og WOW-faktor angår. Jeg nevner bare dette ettersom du selv nevnte telefonen til tross for at den er en del dyrere enn du forespeiler. På en annen side om jeg hadde en Desire fra før så hadde jeg neppe sett behovet for å oppgradere. Så vil du spare 1000-1500,- (husker ikke helt hva Desire ligger på for tiden) ville jeg nok gått for Desire, men har du på spanderbuksene i dag så er DHD et kjempevalg ;)

Lenke til kommentar

Hei Mister!

Viklet Belgisk firma jobber du for?

Hva gjør du kan du beskrive dette i detalj?

Jeg tviler du er salgsingeniør for du er jo rett og slett teknisk uerfaren isåfall ville jeg gitt deg sparken på dagen etter hva du presenterer å skrive her.

Jeg er teknisk leder for firmaet Infocare i Kongsvinger så jeg er spent på hva du kan skrive om deg selv?

Jeg kan italiensk og som skrevet så støtter ikke den hjemmevideoen Legend så hvordan får du dette ut i fra den videoen?

Jeg venter spent på svar på mine spørsmål nå.

Det er nok du som burde hatt sparken. Du kaller deg selv teknisk leder hos Infocare, og så sitter du på diskusjon.no i arbeidstiden. Og bildet ditt gjenspeiler ikke akkurat en voksen leder!

Infocare er jo også kjent for sine notoriske dårlige lønninger. Så med all den kunnskapen du sitter på, hva gjør du da hos Infocare?

Og til trådstarter. HTC Legend er nok det bedre valget!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...