Funtocompute Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg synes at zelda windwaker er dårlig ler meg i hjel hver gang jeg ser grafikken Haha hehe ho tulla!!! Lenke til kommentar
charlsen Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Godt for deg ellers hadde jeg leid en bounty hunter till å tatt seg av deg Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 skal vi stenge? japp, japp med litt fart på? japp, japp prima spamming - jeg vil også spamme nå - UGH! Fritt etter Timon og Pumba Sorry, kunne ikke dy meg, følte for å være litt kreativ etter en dårlig dag på jobb... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 skal vi stenge? japp, jappmed litt fart på? japp, japp prima spamming - jeg vil også spamme nå - UGH! Fritt etter Timon og Pumba Sorry, kunne ikke dy meg, følte for å være litt kreativ etter en dårlig dag på jobb... Skal vi utestenge var vel egentlig bedre.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Skal vi utestenge var vel egentlig bedre.. ehrm, hvis den var til meg setter jeg gjerne pris på en advarsel fra moderator sånn at jeg kan slette alt det jeg skrev... men frem til det punktet er jeg fornøyd... jah, det er jeg... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Tåpelig. Alle de "lol-ene" tyder på at det skulle være morsomt. Hvis du mener det har vi jo egen kategori for det (Humor under Off-Topic), så hvorfor ikke poste der? Men det var ike morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå