Tobias Abrahamsen Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvordan kan jeg få renset ørepluggene mine? Det er mulig jeg har mer ørevoks en de fleste, men den venstre pluggen på mine deilige Denon er blitt tett! Jeg kastet et sett fra Shure av samme grunn, men det må da gå å rense pluggene? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Gå til Coop Bygg og kjøp Blårens. Så dypper du en bommelpinne å rens. Blårens fordamper og han trygt benyttes på el. komponenter. Den også sterialiserer. Endret 22. oktober 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Blårens? Mener du noe ala isopropanol? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Ja stemmer. Blårens er det nærmaste du kommer siden ren isopropanol selges ikke over disk. Endret 23. oktober 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Gå til Coop Bygg og kjøp Blårens. Så dypper du en bommelpinne å rens. Blårens fordamper og han trygt benyttes på el. komponenter. Den også sterialiserer. Men, er det ikke slik at "problemet" har trengt lengre inn i pluggen enn det en Q-tips kan komme. Det går vel ikke å dyppe hele bluggen i Blårens, er det ikke en membran inne i pluggen som kan skades? Endret 24. oktober 2010 av Tobias Abrahamsen Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Den bør løsne det opp. I verste fall så kan du ta et nål og plukk ut voksen. Endret 24. oktober 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå