Bjørn Ove Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 For å ta hele historien så gjorde jeg tabben av å oppgradere min eksisterende Messenger til Ms live Messenger 2011 i går, og fikk fort følelsen av at dette er no’ drit. Men da var det for sent, fikk ikke tilbake stilt til den gamle msn. Så etter litt søking på nett så valgte jeg å installere Trillian på maskina, og med den så fulgte Xobni med på lasset. Jeg var ikke klar over at Xobni var bundlet til Trillian, så da ble det litt av en overraskelse i dag til morges dag jeg startet maskina og Outlook. For der var det et lite program som jeg ikke hadde sett før som satte i gang med å indeksere mine kontakter og mail. Min første tanke var å stoppe programmet og deretter slette det, men så tok nysgjerrighetet overhånd. Så jeg valget å utforske Xobni i stedet, og oppdaget at det er et genialt tilegg til Outlook. I løpet av en normal uke så får jeg mellom 10 og 50 jobbrelaterte mail, og jeg har erfart i likhet som mange andre at det er fortgjort å overse en e-post, og det hender at jeg bruker lang tid på å finne en mail som ble sendt for ”lenge siden”. En av de tingene dette programmet gjør er at det er fort å finne e-post, faktisk raskere enn søkefunksjonen i Outlook. Når jeg klikker på en mail så får jeg opp en liste over alle mailene som jeg har fått fra denne avsenderen. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ingen problem med å få "gamle messenger" i MSN 11. Klikk på ikonet for "gammelt oppsett". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå