Mushroom man Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 jeg skal ha en særemne oppgave til etter jul og er nødt til å komme i gang. Jeg trenger en/flere problemstillinger til Ringenes herre bøkene, derfor spør jeg dere om dere har noen forslag. Lenke til kommentar
Splashii Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hm. En problemstilling kunne vært å se på utviklingen til en av karakterene gjennom trioen? Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 problemet blir jo at hvor mye kan jeg skrive om det? trenger nok flere problemstillinger også. fremførelsen skal vare 12-20 min Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Du trenger jo bare en problemstilling. Folk skriver doktorgrader om problemstillinger Kanskje dette kan hjelpe litt? Lenke til kommentar
Splashii Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg ville nok sammenlignet bøkene med filmene. Der er det MASSE å skrive om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå