Mikkel83 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Heisann Lurer på om det finnes noen som tilfeldigvis har verktøyet som trengs for å få av låseboltene mine på en 07 Audi A4, helst i Trondheimsområdet. Legger ved bilde av låsebolten under. Har fått av to ved å ta det hos Møller, men presterte å ødelegge verktøyet på den tredje, så nå sitter jeg med to faste låsebolter og sommerdekk på vinterføre(jippi). Evt om noen vet om et verksted/dekksenter som mest sannsynlig har verktøyet for å få de av eller som kan hjelpe meg med å få av de med andre metoder. Uten å skade felgen, selvfølgelig. All hjelp mottas med stor takk og skal vanke litt lønn for strevet om noen tilfeldigvis har en passende låsenøkkel å låne bort i noen minutter. Skal kvitte meg med låseboltene, bare jeg får de to siste av =) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Møller burde vel ha erstatningsverkøytet tilgjengelig om det er originale låsebolter? Lenke til kommentar
Mikkel83 Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Møller burde vel ha erstatningsverkøytet tilgjengelig om det er originale låsebolter? Joda, men som jeg skrev over, vi ødela den de hadde i verkstedsettet sitt og de må bestille ny fra fabrikk, så har sikkert ikke det i hus før november igjen. Kunne gjerne tenkt meg vinterdekk på før den tid. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hva med å borre hull i midten av bolten, og slå inn en torx-pipe som er en del større enn hullet? Lenke til kommentar
Mikkel83 Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Hva med å borre hull i midten av bolten, og slå inn en torx-pipe som er en del større enn hullet? Jo, mulig det funker. Har ikke allverden til verktøy og evne til slikt selv dessverre. Regner med at et eller annet verksted i byen kan få de av med litt destruktiv kraft, men tenkte å finne en mindre voldelig løsning først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå