Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Låsebolt Audi A4 (Trondheim)

Mikkel83

Anbefalte innlegg

Heisann

Lurer på om det finnes noen som tilfeldigvis har verktøyet som trengs for å få av låseboltene mine på en 07 Audi A4, helst i Trondheimsområdet. Legger ved bilde av låsebolten under.

Har fått av to ved å ta det hos Møller, men presterte å ødelegge verktøyet på den tredje, så nå sitter jeg med to faste låsebolter og sommerdekk på vinterføre(jippi).

Evt om noen vet om et verksted/dekksenter som mest sannsynlig har verktøyet for å få de av eller som kan hjelpe meg med å få av de med andre metoder. Uten å skade felgen, selvfølgelig.

All hjelp mottas med stor takk og skal vanke litt lønn for strevet om noen tilfeldigvis har en passende låsenøkkel å låne bort i noen minutter.

Skal kvitte meg med låseboltene, bare jeg får de to siste av =)

img0104rg.jpg

img0103e.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Møller burde vel ha erstatningsverkøytet tilgjengelig om det er originale låsebolter?

Joda, men som jeg skrev over, vi ødela den de hadde i verkstedsettet sitt og de må bestille ny fra fabrikk, så har sikkert ikke det i hus før november igjen. Kunne gjerne tenkt meg vinterdekk på før den tid.

Lenke til kommentar

Hva med å borre hull i midten av bolten, og slå inn en torx-pipe som er en del større enn hullet? :)

Jo, mulig det funker. Har ikke allverden til verktøy og evne til slikt selv dessverre. Regner med at et eller annet verksted i byen kan få de av med litt destruktiv kraft, men tenkte å finne en mindre voldelig løsning først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...