asicman Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Er det noen som vet om det finnes noen kroker e.l. m lås som egner seg for å henge og låse fast sykkel på vegg eller tak? Har tenkt til å bruke det i garasjen. Kan feste det på bjelker i taket etter skru det fast i murvegg. Endret 22. oktober 2010 av asicman Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 http://www.clasohlson.no/link/m3/Product,Product.aspx?artnr=40-7221 Lenke til kommentar
asicman Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Takk for svar. Jeg hadde tenkt meg noe som jeg kunne låse fast, f.eks. noe som man smekket rundt ramma og låste. Men den kan duge i kombinasjon med et skrueløst feste hvor jeg bruker vanlig sykkellås. P.S. Det var vel denne du mente. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 P.S. Det var vel denne du mente. Korrekt, jeg brukte URL-en i boksen med tittel Link gjerne til oss! Bruk adressen i ruten, som tydeligvis brekker her på forumet. Lenke til kommentar
sykkelblogg Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Cycloc er et kostbart men mulig alternativ Lenke til kommentar
asicman Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 "if your bike has a step-through, or traditional ladies frame you will have to wait until fall 2007 for our new design. " Lenke til kommentar
sykkelblogg Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Høres ikke helt up to date ut Har ikke testet denne selv, men leste om det i en blogg ganske nylig. Lenke til kommentar
opar Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 På div sykkelhotell på Mallorca har de en god løsning. En krok på veggen du henger forhjulet i, en plastkledd vaier (med løkke i enden) man trer igjennom hjul og ramme før man låser det hele med en hengelås. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå