Hveding Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hei. Jeg lurer på om Call of duty black ops vil ha noen muligheter til og recorde teamdeadmatch, free for all, search and destroy osv... Mulighet til og recorde in-game play. Dette gjelder PC. Takker for svar på forhånd Mvh Patrick. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Bruk fraps. ikke alle har den syke riggen som må til for å frapse i akseptabel fps... Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Er enig der. Om du kan kjøre call of duty black ops i 500fps, og alt av grafikk på high uten noe lagg/hakking. Så vil du ha en dårlig fps når du skal bruke fraps Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Blir kvalm kvalm og atter kvalm av å lese alle disse greiene. http://lmgtfy.com/?q=Black+Ops+In-game+recording GOOGLE IT! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 ^^ Koslig at denne tråden kommer øverst i google søket. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Bruk fraps. /record > fraps Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Noen som henger veldig etter eller? CoD Black ops kommer med Theater Mode så nei jeg tror ikke du trenger FRAPS,WeGame, Xfire osv for å filme. @Konkulf jeg blir kvalm av folk som klager på at folk på forumet ikke googler. Forumet er til for at folk kan diskutere, spørre om hjelp osv så tenk deg om før du kommenterer. Det er greit at du legger til en link men vær nå litt diskre. Endret 23. oktober 2010 av evenandreas 1 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) det finnes da grenser, når det er sagt utallige mange ganger før at folk skal google før man spør om noe, så burde det ikke være så altfor rart at man blir litt gretten. Men greit nok, skjønner hva du mener. Endret 23. oktober 2010 av Konkulf Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Du kunne spart meg for inlegget da. Så har du sluppet og bli frustrert Hadde ikke trengt og kommentere. Takker for svar evenandreas Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Bare hyggelig ^^ Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hvis du får tilgang til console, så kan du 99% sikkert gjøre det. Fraps egner seg IKKE til å filme i Call of Duty på nettet. FPS vil kanskje ikke synce, men iallefall jeg får store mengder LAGG. Dette er ikke pga dårlig PC, men jeg MÅ ha 125/250 fps stabilt da jeg spiller CoD. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 det finnes da grenser, når det er sagt utallige mange ganger før at folk skal google før man spør om noe, så burde det ikke være så altfor rart at man blir litt gretten. +1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Greit at dere ber folk google, men om man spør på forum er det stor sjanse å få svar fra folk som kan mye, og kan gi gid hjelp. Google funker, ja, men du finner muligens også mye "free call of duty record download". Hjelper en del om du er god til å google, men liker selv også godt å spørre om ting der, oftest etter litt googling, men også noen ganger før. Og.. Konkulf.. kunne vel lagd tinyurl? Mye gøyere da. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ville gjøre det litt åpenbart også da Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ofte når jeg søker etter ting på google, så havner jeg på tråder hvor dem ber at de skal google svaret Blir en ond sirkel. Men så lenge du har kraftig CPU, så kan du recorde greit med fraps Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ofte når jeg søker etter ting på google, så havner jeg på tråder hvor dem ber at de skal google svaret Blir en ond sirkel. Men så lenge du har kraftig CPU, så kan du recorde greit med fraps I Call of Duty, er jeg uenig. Kan heller spille inn det innspilte (fra demo fil), da får du ingen lagg. Å recorde vanlig funker i de fleste spill, men i CoD trenger iallefall jeg at det er heeeeelt glatt. Det er vet ikke med fraps. Du kan spille inn med 125fps, ja, blir nok glatt, men da varer ikke harddisken lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå