Gjest INA15 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hei...jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre nå... det har seg slik at jeg sagt til min kompis som er 17år at jeg har følelser for han, men han sa dette ikke var gjensidig i det hele tatt. Har kjent fyren i snart 2 år... Jeg er så jævla redd for å ha ødelagt vennskapet mellom meg og han. :'( Hadde det ikke vært best om jeg holdt kjeft? Skal jeg vente med å kontakte han igjen? I så fall, hvor lenge? Jeg har blitt sykt glad i han, og i og med at han sa at han ikke får så lett følelser for folk, så kan jeg jo fortsatt prøve meg på han, bare på en diskre måte? Har ikke så veldig lyst å gi slipp på han enda. Jeg vet at han syntes jeg er deilig, fin og alt det der, men... problemet er vel at jeg sikkert er i vennesonen, for det er jo ikke mange par som har blitt sammen etter at de har blitt godevenner, eller at en blir sammen med en fra vennegjengen sin... Noen tips? eller trøst for den saks skyld...føler at jeg trenger det nå.... Takk.... 2 Lenke til kommentar
Gjest INE15 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Men jeg syntes det er så rart at han koste med meg da jeg holdt begynte å holde rundt han. Ville sikkert ned i buksen... kanskje meg og han skal bli fckbuddyz og kanskje han etterhvert utvikler følelser? Eller... det blir kanskje litt dumt det der.... Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Trist du har det slik, kjærlighet har ødelagt vennskap for meg også. Hvis du er helt ærlig med han og sier du KANSJE var litt for brå kan du klare å lirke en mening ut av han, menn burde være mer robuste når det gjelder slikt enn kvinner...skulle en tro. Trøst skal du ha da, selv om jeg kansje ikke klarer å hjelpe noe serlig.. Kjærlighet er tøfft, du er bare 17 - Livet er ikke over på grunn av en tabbe! Lenke til kommentar
Gjest INA15 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Takk for innlegget ditt!=) Hvilken mening skal jeg få ut av ham? Han har sagt at han ikke har noe følelser for meg, så det er vel egentlig ikke noe mere å snakke om, men men. Livet er ikke alltid like lett nei! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Kan godt være han har følelser for deg, men ikke har mot nok til å si det direkte til deg. Fuckfriends er vel en god ting om du er tiltrukket av han, men tviler på at han får følelser av den grunn. Lenke til kommentar
Gjest INA15 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Kanskje et bittebitteliten sjanse for at han kanskje utvikler følelser hvis vi blir fuckbuddyz og har jevnlig sex...? Syntes du det blir teit om jeg spør han om å bli det? Mtp det jeg sa til han. Hvis jeg spør om det, så skal jeg i hvert fall vente litt. vil ikke virke innpåsliten...... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Trenger ikke å spørre om det, bare la det skje. 1 Lenke til kommentar
Gjest INA15 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ingen andre gutter som har noen meninger, eller tips til hva jeg kan gjøre?:o Bare et spm, til dere gutter som etterhvert har blitt fuckfriend med en venn dere har kjent en god stund, har det hendt at dere sakte men sikkert begynt å utvikle følelser for partneren etter en stund med jevnlig sex?? Eller er det umulig mtp at dere var venner en stund før dere ble fckbuddyz...? Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Tviler på at det å bli fuckbuddies vil gjøre mer enn det. Han er kanskje av typen som vil være strålende fornøyd med å kunne ha sex uten noen bindinger, samtidig som han kan rote med andre jenter. Endret 23. oktober 2010 av KarlRoger Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Forstår jeg det sånn at du er femten år og vil lokke en to år eldre gutt til å få følelser for deg ved å jevnlig ha sex med han? Lenke til kommentar
nnys Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 "Jenter gir sex for å få kjærlighet, gutter gir falsk kjærlighet for sex". Heh... Tror du bør droppe det med knullevenner og å komme deg videre. Hvor blir det av selvrespekten liksom. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Kanskje et bittebitteliten sjanse for at han kanskje utvikler følelser hvis vi blir fuckbuddyz og har jevnlig sex...? Syntes du det blir teit om jeg spør han om å bli det? Mtp det jeg sa til han. Hvis jeg spør om det, så skal jeg i hvert fall vente litt. vil ikke virke innpåsliten...... Vil du virkelig ta sjansen? Du gir en gutt jevnlig sex (seff sier han ikke nei med mindre du er et fjell!) Du blir et leketøy for han som han har det gøy med da han har behov for det... Fuckbuddies er fint å tilfredstille sine behov med, ikke noe mer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå