kalli Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Hei Jeg lurer da på om noen vet hvor man får kjøpt sånne jakker som kan se ut som flanell-skjorter. vet ikke helt hva de egentlig heter, men har hørt de bli kalt tømmerhogger-jakker. Helst i rød og svart. Noen som vet? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Flanellskjorte... Hvis du deler hvilken by du bor i kan sikkert brukerne hjelpe til med å vise til butikk. Lenke til kommentar
2cool Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Hvor bor du? uups burde lest post over Endret 22. oktober 2010 av 2cool Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Blåkläder lager sånne. I Bergen har de egen butikk, vet ikke med andre byer. http://www.blaklader.com/no/finn-forhandler2/ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Dette har også blitt populært i andre butikker. Se Carlings, Urban, Swag, osv. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Bor i Oslo området. Har sett på forede flanellskjorter ala de som selges på blåkläder, men ville gjerne hatt tjukkere så det blir mer som en vinter jakke. Noen som da vet? Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Alle butikker som selger arbeidsklær har ofte dette. blå klæder. synfiber selger også. H&M selger for 200 kroner, men du kan få for 1000 kroner fra Tommy Hilfiger levereandører hvis merket er viktig for deg. Hvis du mener sånne med for inni så kan du jo prøve skatebutikker, eller H&M. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Da har jeg sjekka rundt på de fleste av de butikkene dere har nevnt, men ikke funnet annet enn forede skjorter, og det blir for tynt i kalde vinternorge. Så noen som har andre forslag? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Felleskjøpet kanskje? Evt wistex Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 De forede blåkläder-skjortene er da riktig så tjukke, hvis jeg husker riktig. Hvis du ikke finner tjukkere noe sted, er det kanskje fordi det ville blitt så varmt at det knapt finnes marked for det. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Ville tro du finner noe på XXL. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Vet at Selected har en slik type jakke, har du sjekket der? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Fant ikke noe på nettsida til Selected, men kan jo sjekke innom butikken i Oslo. Skal sjekke ut XXL også, selv om jeg ikke fant noe på nettsida dems heller. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 De jeg kjenner (av skatere som bruker sånne) kjøper store jakker og har mer klær unner. men kanskje ikke dette du leter etter? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Nei, ikke egentlig. Men har gitt opp jakten nå, og funnet ut at en slik skjortejakke funker best på høsten eller våren. Fant en som passa til vinteren men den kosta 3500 så det er uaktuelt. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Er ikke det prisen for en god vinterjakke da? Men kommer jo helt ann på kvalitetene på jakken thou. Hvis hele prisen bare er for et fancy merke så ser jeg meg enig. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Mulig det, men var ikke akkurat ute etter å bruke tre og et halvt tusen for ei jakke. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Hva med denne? Litt rimeligere http://caliroots.com/cali/product.asp?id=24070 Lenke til kommentar
kalli Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Neimen ikke dum! Takk for hjelp Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 disse arbeids flannelene som folk snakker om, er noe helt annet en det de selger på carlings, de er gode og varme. vet ikke åssen det er i oslo område, men viss du drar ut der hvor grossister og varehandlere ligger så finner du sikkert en butikk med arbeidsklær. kan også nevne det at du får veldig mye kvalitet for pengene 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå