Ajaco Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 BlizzCon 2010 starter imorgen! For de som har planer om, eller allerede har bestilt online billetter, tenkte jeg vi kunne ha en tråd å henge i. For de som ikke vet hva BlizzCon er, så er det et årlig arrangement fra Blizzard sin side. Nesten som deres egen E3. På BlizzCon får man informasjon om planer Blizzard har lagt for spillene deres (tenker vi hovedsaklig får se mer av Diablo 3 i år), de arrangerer turneringer i Starcraft 2 og World of Warcraft. Samt mye moro, og mye intressant footage. Mer info: http://www.youtube.com/watch?v=F8tw7ZVyMHw Hovedside Wiki Gleder meg! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Kjøpte meg billet idag Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Gief oppdateringer plox.. Gjerne mer info om Diablo 3, eller når Diablo 3 kommer ut. Fint om vi hører mer om 5. classen i Diablo 3. Skal de komme ut med releasedato til Diablo 3 tror dere? Har de snakket om Diablo 3 ennå? This thread needs moar pics. Gjerne av Diablo 3 (Ikke desperat eller noe liksom..) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Får ikke sett så mye i kveld, da jeg skal til en venninne etter skolen - så kino. Men får sett mye på VoD i kveld, og live imorgen. Kan legge ut her om det er noen nevnverdig. Eventuelt kan du betale 200kr og se selv Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Får ikke sett så mye i kveld, da jeg skal til en venninne etter skolen - så kino. Men får sett mye på VoD i kveld, og live imorgen. Kan legge ut her om det er noen nevnverdig. Eventuelt kan du betale 200kr og se selv Ja, holdt på å gjøre det, men jeg er opptatt store deler av denne og neste uke, så tråden her er genial mtp på oppsummering Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Men det starter kl 19 i kveld, og ikke kl 11 nå om 4 min? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Burde stemme det ja. Vi ligger vel +9 timer foran østkysten av USA. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Kunne godt tenkt meg dit (pga Tenacious D vel å merke ) Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Venter på å komme inn :/ Server is too busy Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) wtf, eg har betalt for dette. Endret 22. oktober 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Skuffende åpningssermoni. Jeg hadde håpet på at de endelig skulle lette på lokket til dette nye MMO spillet de utvikler. Men det ser vel ut som om de sparer det til neste BlizzCon. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 DEMON HUNTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 skuffende annonseringer, men dette er allerede eit veldi bra år for blizzard. Gleder meg til å sjå kossen Blizzard Dota er. Og diablo blir elsk, hadde håpet på ein dato men men. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Chat channels til SC2 innen 1-2 mnd. Elsk Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 HVA? LAGER BLIZZARD OGSÅ DOTA NÅ? Helt seriøst? Jeg gleder meg litt til Valve DOTA, men Blizzard DOTA altså? Kan jeg bruke det som gulvkost mon tro? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Rettelse: DotA var en fan-lagd mod til WC3. Så vidt jeg har fått med meg var DotA til SC2 også en fan-lagd mod, men Blizzard bestemte seg for å gjøre den til en offisiell gameplay mode. Men du vet. Valve fanboys. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jaja såklart vet jeg det. Bare presiserte at DotA egentlig "er" WC3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå