Gå til innhold

Får ikke til å sende sms med min nye mini SE x10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette gjelder vel om du har tenkt å registrere din telefon hos SE's database. Noen grunn til å gjøre det egentlig?

 

Normale takster betyr at du betaler vanlig pris for SMS som du ellers gjør. Litt unødvendig at den opplyser om det, sier seg selv.

 

Mitt tips; drit i hele greia. Du har sannsynligvis ingen nytte av å registrere telefonen, så og si ingen praktisk betydning

Lenke til kommentar

Men får ikke til å sende sms ?

 

Melding ikke sendt kommer opp.

 

Har riktig nok 0 kr på "kortet" da jeg har brukt opp mine månedlige 200kr og må kjøpe ring kontantkort. Men for det første skal det være gratis å sende til noen i familien og for det andre har jeg 1000 sms jeg kan bruke gratis frem til 20.12

 

Hva er dette for noe? Må det være penger på "kortet" for at noen av de andre delene skal virke?

 

Men får ikke til å sende sms ?

 

Melding ikke sendt kommer opp.

 

Har riktig nok 0 kr på "kortet" da jeg har brukt opp mine månedlige 200kr og må kjøpe ring kontantkort. Men for det første skal det være gratis å sende til noen i familien og for det andre har jeg 1000 sms jeg kan bruke gratis frem til 20.12

 

Hva er dette for noe? Må det være penger på "kortet" for at noen av de andre delene skal virke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...