Kenshin Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Heisann, Mine foreldre er i markedet for ny TV, men jeg lurer på om kanskje apparatet deres kan reparerest billig? Saken er at de i lang tid har opplevd at bildet faller inn og ut i perioder. Det kan være bra i ukesvis og så kan det være problemer daglig i perioder. Det faller ut i f.eks 5-10 sekunder for å komme tilbake. Slik varierer det. Ettersom det ikke har blitt byttet ut enda har det på en måte vært til å leve med, men det er jo ekstremt irriterende. Først trodde de at det var signalet, men montør har vært her med ny antenne og dekoderen viser tilstrekkelig signal. Videre har jeg merket at når jeg slår på en DVD så faller den ut av DVD-modus og går over til AV1 eller TV (husker ikke i farten), slik at jeg manuelt må velge korrekt AV for å fortsette å se. Dette gjør meg egentlig helt sikker på at problemet ikke er med signalet, men med TV-en. TV-en har vært i butikk der de kjøpte den, men de kan kun tilby å sende den inn, men sier at det kan bli dyrt. Noen idèer? Det er forøvrig snakk om en Sony 32" flatskjerm som er et par år gammel. Takk! Mvh Kenshin Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Gå til butikken, si at det plutselig har blitt feil med TVen. Så krever du at dette blir ordnet i henhold til reklamasjonsretten du har. Reklamasjonsretten er på 5 år så det er bare å stå på ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå