Gå til innhold

Jusstudie

Qwseyvnd

Anbefalte innlegg

Hei folkens i forumet.

Jeg vurderer å bli advokat, 5-6 åring integrert masterstudium.

Jeg har maks karakter 3 i primær vitnemål på grunn av min latskap og dårlig motivasjon som døv mann. Jeg angrer faktisk men jeg hadde ikke noe forestilling om hvordan livet er. Har dere noen løsning?

Jeg vet at jeg har rett på siste året av videregående skole, da kan jeg ta 2 år i 1 år, intensivopplæring, er det bedre ? Eller betale selv årsstudium og 1 år i videregående slik at jeg kan forbedre karakter og komme inn på jusstudium i Oslo. Jeg ser at det kreves poengsum 58 elle rbedre i Oslo. Jeg kan ta i Bergen, men den er begrenset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du bør sjekke opp hvilke karakterer du har fra før som kommer på vitnemålet, slik at du kan forbedre de. en annen ting er at du får alderspoeng fra og med det året du fyller 20. da får du 2 stuidepoeng for hvert år (maks 8poeng), så hvis du er over 23, så trenger du 50 poeng fra karakterene dine for å få 58 studiepoeng. det er nok enklest å høre med en rådgiver på en videregående skole eller lignende.

Lenke til kommentar

Hei folkens i forumet.

Jeg vurderer å bli advokat, 5-6 åring integrert masterstudium.

Jeg har maks karakter 3 i primær vitnemål på grunn av min latskap og dårlig motivasjon som døv mann. Jeg angrer faktisk men jeg hadde ikke noe forestilling om hvordan livet er. Har dere noen løsning?

Jeg vet at jeg har rett på siste året av videregående skole, da kan jeg ta 2 år i 1 år, intensivopplæring, er det bedre ? Eller betale selv årsstudium og 1 år i videregående slik at jeg kan forbedre karakter og komme inn på jusstudium i Oslo. Jeg ser at det kreves poengsum 58 elle rbedre i Oslo. Jeg kan ta i Bergen, men den er begrenset.

Hvor gammel er du? Hva mener du med intensivopplæring, 2 år i 1 år? Betale selv årsstudium? Og hva mener du med at du kan "ta i Bergen, men den er begrenset"?

Hvis du har 3 i snitt har du veldig mye jobb å gjøre, rett og slett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...