larrylu Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hei, jeg har en ac ryan playon hd boks. alt fungrer i nettverket. kopier manuelt frem og tilbakke. menpå tven i mediasentret altså med fjernkontroll får jeg ikke kopiert? velger filen jeg vil kopiere og trykker copy! det skjer ingenting får et rødt i icon! noen som kan forklarer meg hvordna jeg kopier med fjernkontrollen?? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Har du innstalert den nyeste firmwaren? Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Har du innstalert den nyeste firmwaren? jepp! har du gjort dette før? kanskje du kan gi meg en guide itilfelle jeg misset noe? i hvordan man kopier med fjenkontrollen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Har dessverre veldig lite erfaringer med å få koblet den opp til nett. Synes kopiering fra minnepinne/hardisk/minnekort er vanskelig nok. Så har satt hardisken jeg fikk med i Playonen, i PCn og spiller bare fra en ekstern hardisk. Er det bare jeg som har problemer med at spilleren stopper opp og man må dra ut strømmen for få den til å fungere igjen? hadde ikke problemer med det før jeg innstallerte den nyeste firmwaren. Ellers kan du jo ta en titt på Playon HD- forumet. Er mange fine guider, tips og triks der. Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 mhh har vært over alt, kontakt levrandører osv. alt nettverket er ssatt opp helt riktig så boksen som er buga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå