joakimz Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 det har skjedd før også at det plutserlig begynner og rene blod i nåsan, helt uten videre.. hva kan det komme av egentlig? lenge siden sist, men skjedde faktisk rett etter jeg dro ut en flis av av fingeren når jeg dusja i dag. sikkert ikke noe farlig men jeg vil bare vite hva det kan komme av.. 1 Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 det har skjedd før også at det plutserlig begynner og rene blod i nåsan, helt uten videre.. hva kan det komme av egentlig? lenge siden sist, men skjedde faktisk rett etter jeg dro ut en flis av av fingeren når jeg dusja i dag. sikkert ikke noe farlig men jeg vil bare vite hva det kan komme av.. Veit det kan komme av støvallergi. Bruker du noe blodfortynnende medisiner? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 nei. er egentlig ikke allergisk mot noe (har aldri hvert),tror jeg, eller kan jeg plutserlig bli allergisk mot noe? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Har du dunka nesa bortinoe (komt til å slått til den)? Hvis du har sår oppi der så unngå å puss nesa så ofte (eller ta en finger opp der ) ellers kan skorpa løsne har også lest at tørr lufta kan gi neseblødninger.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 nei. er egentlig ikke allergisk mot noe (har aldri hvert),tror jeg, eller kan jeg plutserlig bli allergisk mot noe? Du kan utvikle allergier over tid ja. Om det gjelder for Støv allergi vet jeg ikke. Om man utvikler allergien eller om den har ligget latent vet jeg dog ikke. Lenke til kommentar
sindre8 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 unskyld meg, men hvordan klarer dere å legge ut et inlegg? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) mulig du er inne på noe kjetil, pleier og snyte meg hver morgen og ja pille litt der heheh, også nå begynner det og bli veldig kaldt ute også. går også bygg på skolen og i det siste har jeg sagd og mye mer mye flis og støv. men nei har ikke dunka borti noe eller noe.. Endret 21. oktober 2010 av joakimz Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 unskyld meg, men hvordan klarer dere å legge ut et inlegg? På samme måte som du gjorde nå On-Topic: Hvis du fjerner mye/mesteparten sv snøret i nesen, kan det fort begynne å blø, spesielt når det er tørt og kaldt og spesielt hvis du har blitt utsatt for mye støv og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå