Gå til innhold

Har nettopp farga håret blondt, nå vil jeg bli mørkblond igjen!


Anbefalte innlegg

Igår var jeg så dum at jeg bestemte meg for å bli blond (er egentlig mørkblond) :dontgetit: Første gangen ble jeg bare gulrot farga, så da bestemte jeg meg for å farge det igjen, men ble bare en smule bedre. Så nå sitter jeg her med gulrotfarge på håret med litt blonde flekker både her og der. Veit jeg må farge det flere ganger for å få det resultatet jeg egentlig vil ha, men jeg fant ut at blond ikke passer meg i det hele tatt :ermm: Har mørke øyebryn..

Så jeg lurte på om noen har noen erfaringer med å farge det tilbake til mørkblond igjen eller bare litt mørkere farge. Noen sier det går greit mens andre sier at jeg ikke må gjøre det.

 

Tar godt imot tips og råd, er desperat! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet, skal du ikke bruke flere sånne hårfargingsgreier på rad. Man skal visst vente noen uker i mellom hver gang. Har du allerede prøvd flere forskjellige i løpet av i går og i dag, bør du for alt i verden ikke prøve en gang til. Ei venninne av meg ble sittende med sitrongult hår i ukesvis fordi ho prøvde seg frem og tilbake.

 

Gå til en frisør og hør om det er noe som kan gjøres. Er det ikke det, så blir du nok nødt til å vente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...