syklitengutt Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Her om dagen hadde telefonen skrudd seg på når den egentlig var av. Da stod den på en hvit skjer lignende usb debugging, og var glovarm. Jeg tok ut batteriet på den og startet den på nytt, og under oppstart gikk telefonen tom for strøm. Når jeg så fikk startet den hadde telefonen slettet alt, bortsett fra bilder, så det virker som om den har gjort en factory reset av seg selv. Så nå har jeg lagt inn google konto på ny, fått alle kontakter tilbake men når jeg prøver å åpne marked, får jeg bare opp browseren med avtale vilkår. Jeg får ikke trykket ja på noe og når jeg trykker tilbake lukker den browser vinduet, og ikkeno mer skjer. Prøver jeg å åpne marked igjen, skjer det samme. Jeg har prøvd å slette lagret info i apps, jeg har kjørt en ny factory reset, jeg har roota telefonen og lagt inn modaco uten forandring. Skjønner ikke hva som er galt. Noen tips? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Kan vell si at det er flere som har problemer med Market for tiden. Jeg skal ikke si at det er eneste løsning, men en løsning kan være å bare vente på at Google fikser dette. Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Tja, kommer fremdeles ikke inn på marked. Den åpner bare browseren når jeg trykker på marked. Skjønner ikke dette. Lenke til kommentar
jic Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 syklitengutt skrev (På 24.10.2010 den 19.02): Tja, kommer fremdeles ikke inn på marked. Den åpner bare browseren når jeg trykker på marked. Skjønner ikke dette. Prøv å endre språket til eng og så åpne marked så endre det tilbake. Lenke til kommentar
larsern1986 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 jic skrev (På 25.10.2010 den 19.57): syklitengutt skrev (På 24.10.2010 den 19.02): Tja, kommer fremdeles ikke inn på marked. Den åpner bare browseren når jeg trykker på marked. Skjønner ikke dette. Prøv å endre språket til eng og så åpne marked så endre det tilbake. Det funka for meg:D Hadde samme problemet:) Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå