Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ubehag - løst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg opplever også dette fra tid til annen. Et sted mellom ubehag og smerte. Med meg skjer det ofte når jeg går med løse boksere. Jeg er ingen fagmann, men jeg antar det har noe med at tekstikkelen, nervene kommer i strekk eller klem.

Jeg har aldri oppsøkt lege av dette, fordi det alltid har gått over etter 1-2 dager, etter bokserskifte.

Ta deg en tur til legen du.

Lenke til kommentar

En gang i sjetteklasse kjente jeg noe ubehag i høyre balle enkelte ganger den dagen, men det var ikke så veldig vondt. Da jeg kom hjem, oppdaget jeg at det var en bille (en sånn som ikke kan fly, som er svart og har hardt skall og små, litt kraftige tenner) som hadde bitt meg i pungen og gravd hodet sitt ned i huden i ballen. :mad:

Jeg fjerna billen og fikk ut hodet dens, og gikk aldri til legen (noe som jeg synes er svært ubehagelig å tenke på). Heldigvis har jeg aldri hatt noen problemer i ettertid.

Så mitt råd til alle som kjenner ubehag/stikke/kløe på ballene er å sjekke om det er en jævla drittdyr som har bitt seg fast. Gjør det selv hver gang jeg går på do.

Og som de andre sier: gå til legen.

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...