Sk!ppy Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Hei, Jeg skal endelig få litt større rom. Jeg har nå et rom som er 2,5x~10m(cirka). Når jeg knuser en vegg, vil det bli rundt 6mx10m. Det er skråtak i cirka halve rommet, men god plass. Hvordan burde jeg inrede? Skal være så billig som mulig, jeg har en seng på 2x2 + tvhylle på 200x50x100 cm. Skal prøve å designe litt selv i div. programmer Ang. knusing av veggen, jeg må selvfølgelig tømme begge romene. Fjerne alle listene, begynne å ta ned veggen på en eller annen måte (slegge? stikksag?), fjerne gulvet, male, legge nytt gulv, inrede. Det er 2 vinduer på den ene veggen som er ~6, + 2 dører. Den ene døra skal "vekk"(Bygge noe foran?) Her er illustrasjon, med feil mål (De er ca riktige i forhold til hverandre) Endret 21. oktober 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Må jo bare spørre.. Er du sikker på at veggen ikke er en del av den bærende konstruksjonen? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Ja, det er en støttevegg som er laget av noe pappplatelignende saker. Det er egentlig bare èt rom, men begge dørene er satt på senere, og det er fjernet en dør fra veggen lengst mot venstre. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hei, Jeg skal endelig få litt større rom. Jeg har nå et rom som er 2,5x~10m(cirka). Når jeg knuser en vegg, vil det bli rundt 6mx10m. ... Du har nå 2,5m x 10m, 25m2, og skal få 6m x 10m, 60m2??? Rommet ditt er altså like stort som stua mi slik det er, og når du slår sammen to rom, så blir rommet like stort som en treroms leilighet? Det ser ikke akkurat slik ut på tegningen, riktige mål vil sannsynligvis gjøre det lettere å komme med tips og råd. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Haha, blir vel litt feil mål ja Men kortveggen på rommet til høyre er 2,5m. Langveggen er 5-6 tenker jeg. Samme på det andre rommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå