laowi Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Heisann! Jeg trenger et nytt online rpg spill å spille. HoN, Lol, GW, Aion, been there done that. Vil ha et nytt og kjekt spill. Noen som kan anbefale noen? (ikke wow) Venter såklart på GW2, men hvem vet når det blir utgitt Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Darkfall Online anbefales på det sterkeste! 14 dagers gratis trial for tiden Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Star Wars Galaxies? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Everquest 2 @Merko nå fikk jeg lyst til å prøve AO igjen, men sist så "fucka" clienten opp begge maskinene mine i forbindelse med installeringen av spillet. Endret 22. oktober 2010 av firberblad Lenke til kommentar
laowi Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 takk for alle gode svar holder meg for øyeblikket til Fallout New Vegas Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Når du er ferdig med New Vegas: Lord of the Rings Online. ^^) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 LotRO pre-Moria er noe av det beste jeg har spilt noensinne. Moria og videre ville jeg ikke ha spilt om jeg så hadde fått betalt for det. Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 vil anbefale LotRO. beste mmo jeg har spillt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå