SvUpP Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Et firma som heter Intex Publishing har allerede laget en addon som ser meget god ut for Blitzkrieg. Jeg har bestilt en utgave og vil komme tilbake med en omtale når jeg får testet den. Men om du er fan, så bare hiv deg på http://www.total-challenge.de/ 8) Mvh. S. Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Allright! Pakken fra tyskland kom kjappt og greit i posten og jeg pakket ut det som skulle gi meg mange flere kosetimer med Blitzkrieg. Men så fort jeg satte cd'en i PC'en kom skuffelsene. MOD'en var pakket på en klønete måte (da mener jeg installasjonsprogrammet). For det første var ikke default installerings-katalog "program files" men "programs". Dette resulterte i at første installasjon kom helt feil. Om du da legger til det faktum at spillet tok nesten 30 (!) minutter å installere gjorde denne prosessen lettere smertefull. Javel, så var det på tide å teste! I motsetning til min tro var ikke spillet lagt opp som noen ny kampanje der du kan spille deg opp etc.. Men bare en samling singleplayer-kart som kunne spilles hver for seg. Dårlige kart (scenarioer) i tillegg!! Spillte først et tenkt scenario i 1946 der en gruppe tyskere ikke la ned våpnene men ville kjempe videre. Prøvde først på normal vanskelighetsgrad og ble fullstendig overkjørt av en utrolig mengde hardware. Ikkeno artilleri eller taktikk, bare rett på. Prøvde så igjen på lett vanskelighet og fant fort ut at strømmen med motstandrere faktisk var UENDELIG! Scenariet var umulig å vinne! Ikke bare det, men selv om forsvaret holdt kunne du ikke fortsette etter en stund, fordi spillet ble treigere og treigere etterhvert som tusener på tusener av infanterist-lik lå strødd foran forsvarsverkene i ekte første verdenskrig-stil. Mao, hold dere unna, og vent heller på "Road to victory" som ser glimrende ut, og i tillegg vil bli gratis! Total Challenge er i bunn og grunn bare en samling amatørmessig lagde kart kastet sammen og solg dyrt! Mvh. SvUpP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå