Xeniobus Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg anskaffet meg et bluetooth adapter for ikke lenge siden. Jeg klarer og sende bilder, ringetoner til og fra mobilen. Men jeg klarer ikke å kjøre MMS composer og det andre programmet som fulgte med T610`en. De finner ingen telefon. Hva er galt? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Du har siste drivere og alt? Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Ja, du trenger nok de siste driverne for å¨få det til.... Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 har innstalert alt som fulgte med. Skulle tro det var nye nok drivere til adapteren. Kjøpt for en uke siden. Det er bare problemer med Sony Ericsson programmene Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Nope, da er de ikke nye nok tenker jeg...finn de nyeste på internett og legg dem inn. Tipper det funker da jeg.. Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 hva slags adapter er det forresten? kan se om jeg finner noe info på esato.. Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 et annet problem også er at når jeg uploader bilder fra telefonen så blir de jo så små. Har sitt folk så har lagt sine bilder ut på nettet. De ble aldeles ikke så små. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 et annet problem også er at når jeg uploader bilder fra telefonen så blir de jo så små. Har sitt folk så har lagt sine bilder ut på nettet. De ble aldeles ikke så små. Prøv å laste ned programmene fra internett, da. Det med at bildene blir små er vil, tja ... vet ikke. Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 hva slags adapter er det forresten? kan se om jeg finner noe info på esato.. Dette her Abocom Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Ok, ser på adapteret ditt i morgen, må slappe litt av nå...det med bilde-størrelsen: har du sjekket settingsene til kameraet? kan jo velge mellom to størrelser.. Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 ja. Men de bildene som jeg ikke har tatt me kamera, blir også små. Men jeg har funnet ut at pc`en og mobilen vil ikke synkronisere. Ingen av SE programmene finner t610. Mens på "My Bluetooth Device" så finner jeg den og kan sende filer over. Noen innstillinger som må gjøres på mobil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå