Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 hei folkens, Bruker nå Chrome og er egentlig veldig fornøyd men har tenkt å teste en ny og lurer på noen har noen anbefalinger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Firefox. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Opera. Brukte Opera for første gang på 90-tallet. Har siden den gang brukt mye Opera og Firefox. Siste årene har det gått mest i Firefox men bestemte meg for å prøve Opera igjen etter at versjon 10 kom ut. Nå bruker jeg Opera på alle min maskiner både hjemme og på jobb. Men, om du bruker Chrome allerede, er ikke det et dårlig valg heller. Smak og behag. 2 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har hørt rykter om at det er svært lett å cracke passord til feks nettbank på firefox.. (snakker da selvfølgelig om erfarne hackere..) Hva er grunnen? Og hva er det som gjør at firefox er "tha shit" Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Opera is tha shit. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Skriver under på den. Opera er konge! Har prøvd å bruke Firefox og Chrome, men ender alltid opp med å gå tilbake til Opera Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har hørt rykter om at det er svært lett å cracke passord til feks nettbank på firefox.. (snakker da selvfølgelig om erfarne hackere..) Hva er grunnen? Og hva er det som gjør at firefox er "tha shit" sikkert fordi firefox lagrer paassordene i klartekst. Ellers, jeg bruker Opera og har brukt det i mange år, og vil nok fortsette å bruke det i mange år fremover. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Grunnet til at FF er "tha shit" er at det er et veldig vel- etablert merkenavn. Alle kjenner til det, og ikke minst at det har historie for å være både stabilt og lettkjørt. Det er plattform- uavhengig, og følger med de aller fleste Linux- distroer. Det er i tillegg en av de få gamle nettleserne som faktisk har overlevd (F.eks overlevde ikke Netscape oppkjøp av en kommersiell bedrift). På grunn av alderen er det tilsvarende mange som i det hele tatt kjenner til FF. I tillegg er det open source (?), så bred støtte samt at FF er oppdatert gjør det til en relativt god og trygg nettleser. Kombiner dette med et superdårlig alternativ (IEx), og du har en populær nettleser. Chrome er langt nyere, og har ikke fått det samme fotfestet enda, men er blitt min favoritt! Bytter alltid ut IE med chrome når jeg får spørsmål om "kan du gjøre sånn at dataen går fortere?". Dette skjer alltid med suksess. Browser er smak og behag. Husker en kamerat som ikke kunne skjønne hvorfor jeg ikke brukte den internettingen som gjorde at alt ble fortere og "bedre". Han viste meg FF.. Lenke til kommentar
Stormblaast Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Chrome er ennå BETA stadie... jeg syns det er mye bug... liker Opera best! MEEEEEEN det er lettest å innstalere og det finnes FLERE "Plug-ins" til Firefox... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Chrome greide faktisk å kræsje hele skole pcen min idag. Greide eter en 30 minutter å åpne oppgavebehandling, også avslutte chrome. Lenke til kommentar
Stormblaast Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Chrome greide faktisk å kræsje hele skole pcen min idag. Greide eter en 30 minutter å åpne oppgavebehandling, også avslutte chrome. lukter BETA hele veien...Min kræsjet ofte og... Jeg hadde 64bits versonen før jeg byttet til opera... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Chrome er grei, Iron bedre. Men best er firefox. Minus at du ikke kan velge størrelse på skrive-felt slik du kan med Chrome/Iron. Sikkert mulig med plugin tho. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Chrome er ennå BETA stadie... jeg syns det er mye bug... liker Opera best! MEEEEEEN det er lettest å innstalere og det finnes FLERE "Plug-ins" til Firefox... Man har plugins for det meste man treng i opera, f.eks Flash. Ellers, i den nyeste versjonen som fremdeles er i alpha kan man legge inn extensions, men er jo ikke så mye ute enda, er jo splitter nytt Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Chrome er grei, Iron bedre. Takk for tipset !!! EDIT: Leste litt på nettet, Iron kan være en Scam. Selv om det er open soure. Avventer og ser om det kommer noen kommentar fra velkjente nettsteder. Endret 4. november 2010 av FlinkeFreddy Lenke til kommentar
Stormblaast Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Chrome er ennå BETA stadie... jeg syns det er mye bug... liker Opera best! MEEEEEEN det er lettest å innstalere og det finnes FLERE "Plug-ins" til Firefox... Man har plugins for det meste man treng i opera, f.eks Flash. Ellers, i den nyeste versjonen som fremdeles er i alpha kan man legge inn extensions, men er jo ikke så mye ute enda, er jo splitter nytt joda, det er sant... men det finnes fler som er compatible for firefox... bare de aller viktigste er kompatible til opera.. måtte instalere noen plugins manuelt.. ikke at det var spess vanskelig, men irriterende, når firefox gjorde det kun vet et tastetrykk... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kan du installere flash med et tastetrykk på FF? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Kan du installere flash med et tastetrykk på FF? hvilken kan du det med da`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå