Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva må gjøres når følelsene er borte?

Gjest eskil

Anbefalte innlegg

er i et forhold som har vart nå i 8 år og kjenner på kroppen og meg selv at det ikke er mye gnist igjen. vi har barn sammen og livet er greit men følelser er det lite av.

er kjempe glad i dama men der stopper det egentlig, bare det å ha sex er et ork for det er ikke helt lett å bare la det stå til uten følelser.

noen som har noen anbefalinger?

er det noe som kan kan gjøres for å få tilbake slike følelser?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det trenger det jo ikke alltiv å være, men skal det liksom store ting som hus, barn, giftemål til for at det skal bli fyrverkeri et par mnd...?

det er jo som om jeg bor med en god venn... føler det er en litt håpløs situasjon.

Lenke til kommentar

Da du først ble forelsket i henne skjedde det vel mer eller mindre av seg selv? Du valgte det ikke? Blir det ikke i så fall vanskelig å fremtvinge gnisten igjen? Jeg har liten erfaring med lange forhold, men noe sier meg at det ikke nytter å prøve når det gjelder slike ting. Første skritt er nok å slutte å se på det som et problem at det ikke gnistrer. Så skjer det kanskje av seg selv nok en gang. Ikke se på et annet forhold som et alternativ: nå som dere har blitt foreldre bør dere jo holde sammen i hvert fall til ungene er ute. Kanskje dere burde gifte dere.

Lenke til kommentar

Forrige innlegg er noe av det dummeste jeg har hørt. Jeg slo selv opp med dama mi for et par måneder siden etter 7 år sammen. Fra vi begge var 17 år til nå 25. Lærte en god del på denne tida for å si det sånn! Men det jeg la merke til var jo dette du nevner. Forelskelse forsvinner etter et par år. Som oftest etter knapt étt! Det går deretter over til sunn fornuft og rett og slett at du er glad i et annet menneske. Men det virker som om de grunnleggende tankene du hadde om henne helt til å begynne med spiller en ganske stor rolle i hvordan det utvikler seg etter flere år. For min del hadde jeg absolutt ingen problemer med å "kjenne" på følelsene mine for eksen. Det var ganske enkelt å få følelser igjen dersom jeg bare prøvde. Hovedsaklig var det svært enkelt fordi hun er absurd pen og har en smekklekker kropp. Synes du dama di er attraktiv? Er hun sexuell av natur?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...