wowwow Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 er du interessert i og være med i en norsk klan til world of warcaft. skriv til [email protected] vi er en klan opprinnelig fra spania. klanen heter Spanish wariors. vi er allerede 12 stykker som har joinet denne klanen og du må kunne engelsk og bedre kunne snakke spansk Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 er du interessert i og være med i en norsk klan til world of warcaft. skriv til [email protected] vi er en klan opprinnelig fra spania. klanen heter Spanish wariors. vi er allerede 12 stykker som har joinet denne klanen og du må kunne engelsk og bedre kunne snakke spansk hehe, ikke litt tidelig med en WOW clan med tanke på at det kommer tideligest ut om 8-9måneder? Lenke til kommentar
wowwow Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 nei synes ikke det for det ewr bedre og snakke om det og finne ut hva som må gjøres og vi er tross alt en stor gruppe så vi må planlegge mye. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 nei synes ikke det for det ewr bedre og snakke om det og finne ut hva som må gjøres og vi er tross alt en stor gruppe så vi må planlegge mye. Hehe, hvis dere trenger hjelp om lederskap etc, så spør meg gjerne, jeg har et par kort og tips som dere sikkert kan få Lenke til kommentar
wowwow Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 greit da men du kommer til og spille wow ikke sant?? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 hvorfor må vi kunne snakke spansk? Lenke til kommentar
wowwow Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 du må ikke kunne snakke spansk men det er veldig bra hvist du kan. det du må kunne snakke er engelsk men fordi du kan snakke litt spansk fordi mangen i gruppen kan bare snakke spansk (morsmål) men ingen har lyst til og joine denne klanen eller?? Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Altså, du søker etter medlemmer til en norsk klan, og medlemmene må kunne snakke engelsk og helst spansk? Finn en feil? :wink: Najs avatar foressten, tror dette er første gangen jeg møter på en som har hørt om/spilt FF Tactics. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 warriors, ikke wariors. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 La spanjolene lære seg engelsk da! Ikke si meg at spanjolene er akkurat som de fleste franskmenn; mennesker som nekter å snakke annet enn morsmålet. :-? Jeg vet hvordan man sir "jeg heter" på spansk --> me llamo Mer husker jeg ikke etter tre år spansk på ungdomsskolen 8) Lenke til kommentar
wowwow Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 vel dette er en seirøs klan som har en spansk leder og jeg har fått lov til og være med i den klanen og da har jef fått i oppgave lede en gruppe av norske folk. vet dette høres litt domt ut men hey hvorfor ikke joine vi skal være masse seriøse spillere Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 La spanjolene lære seg engelsk da! Ikke si meg at spanjolene er akkurat som de fleste franskmenn; mennesker som nekter å snakke annet enn morsmålet. :-? Jeg vet hvordan man sir "jeg heter" på spansk --> me llamo Mer husker jeg ikke etter tre år spansk på ungdomsskolen 8) Spansk på ungdomsskolen? Hm fikk bare 2 alternativer da jeg gikk. Fransk eller Tysk. Lenke til kommentar
wowwow Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 ja det var litt rart det dere hvordan fikk du lov til og lære spansk på ungdomskolen ??? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 La spanjolene lære seg engelsk da! Ikke si meg at spanjolene er akkurat som de fleste franskmenn; mennesker som nekter å snakke annet enn morsmålet. :-? Jeg vet hvordan man sir "jeg heter" på spansk --> me llamo Mer husker jeg ikke etter tre år spansk på ungdomsskolen 8) Spansk på ungdomsskolen? Hm fikk bare 2 alternativer da jeg gikk. Fransk eller Tysk. Vi fikk og bare to alternativer; tysk og spansk Lenke til kommentar
XaTrIx Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 er du interessert i og være med i en norsk klan til world of warcaft. skriv til [email protected] vi er en klan opprinnelig fra spania. klanen heter Spanish wariors. vi er allerede 12 stykker som har joinet denne klanen og du må kunne engelsk og bedre kunne snakke spansk Før du lærer Spansk er det bedre å lære Norsk skikkelig. Det heter å være, ikke og være. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Før du lærer Spansk er det bedre å lære Norsk skikkelig. Det heter å være, ikke og være. Og før du poster på forumet burde du lære deg nettikettet ordentlig. En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet. Lenke til kommentar
wowwow Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 hvem er dere spør jeg prøver bare og få noen norske folk i clanen min men det ser vist litt vanskelig ut:( Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Se lyst på det; det er GØRLENGE til WoW kommer ut... Beta er vel ikke lansert engang? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 ja, prøv på nytt om et år eller to Lenke til kommentar
wowwow Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 hey ingen disser wow det er drit stilig (når det kommer) hvorfor ikke snakke om det da??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg