ThisIsMe Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Hei Kjøpte en helt ny scooter i midten av august og vurderer å selge den pga kjøp av atv. Det er en Sym Jet 4 2010 modell. Jeg betalte 14 990 for scooter og lurer på hvor mye jeg kan få for den nå. Den har gått i overkant av 700 km og har ingen riper eller skader. håper på svar Endret 21. oktober 2010 av ThisIsMe Lenke til kommentar
Vodka Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det er sånn at hvis du har kjøpt en ny ting, og skal selge den med en gang, har du tapt penger på den med en gang. Jeg hadde prøvd å lagt den ut for 15 og sett responsen. Hadde det blitt dårlig med respons, hadde jeg bare satt ned prisen litt. Lenke til kommentar
ThisIsMe Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Det er sånn at hvis du har kjøpt en ny ting, og skal selge den med en gang, har du tapt penger på den med en gang. Jeg hadde prøvd å lagt den ut for 15 og sett responsen. Hadde det blitt dårlig med respons, hadde jeg bare satt ned prisen litt. Jeg tror jeg går for det. Men jeg skrev feil. det var 14 990 som jeg betalte. jeg legger den ut for 14 så får jeg gå ned litt i pris hvis jeg ikke får noen god respons som du sa Lenke til kommentar
Vodka Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det er sånn at hvis du har kjøpt en ny ting, og skal selge den med en gang, har du tapt penger på den med en gang. Jeg hadde prøvd å lagt den ut for 15 og sett responsen. Hadde det blitt dårlig med respons, hadde jeg bare satt ned prisen litt. Jeg tror jeg går for det. Men jeg skrev feil. det var 14 990 som jeg betalte. jeg legger den ut for 14 så får jeg gå ned litt i pris hvis jeg ikke får noen god respons som du sa En ting til. Du kan risikere å få igjen mer for den og lettere å selge den på våren istedet for høsten og vinteren. Det betyr ikke at du helt sikkert vil selge den lettere og dyrere på våren, kommer mye ann på, men det er en viss sjangse. Det er sånn at hvis du har kjøpt en ny ting, og skal selge den med en gang, har du tapt penger på den med en gang. Jeg hadde prøvd å lagt den ut for 15 og sett responsen. Hadde det blitt dårlig med respons, hadde jeg bare satt ned prisen litt. Jeg tror jeg går for det. Men jeg skrev feil. det var 14 990 som jeg betalte. jeg legger den ut for 14 så får jeg gå ned litt i pris hvis jeg ikke får noen god respons som du sa En ting til. Du kan risikere å få igjen mer for den og lettere å selge den på våren istedet for høsten og vinteren. Det betyr ikke at du helt sikkert vil selge den lettere og dyrere på våren, kommer mye ann på, men det er en viss sjangse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå