-pEar- Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hei! Aner ikke om dette er riktig topic, men jaja. Har sett litt rundt omkring angående det å bruke en laptop som skjerm for en Xbox 360, og har funnet ut at det faktisk er mulig å bruke det som skjerm hvis du har tilgang til en USB Video Capture Card, noe jeg har. Har denne, kjøpt på eBay, å ja, vet at den er billig etc, anyways: eBay USB Video Capture Card Fikk denne for noen dager siden, og skulle prøve den på Xbox'en. Koblet til alle kablene, røde, gule og hvite, men fikk opp et svart/hvitt bilde, ikke noe Xbox greier, bare svart/hvitt skurrete. Neste dag prøve jeg på nytt, etter at jeg hadde sett en YouTube video, koblet jeg bare til den Gule, S-Video, og da fikk jeg opp Xbox 360 video, men i svart/hvitt uten lyd. Lurer bare på hvordan man gjør dette, slik at jeg får både lyd og farger. Takk for alle svar på forhånd. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 For å få lyd må du ha et capture-kort som tar imot lyd, på de røde og hvite pluggene. Husk også å velge capturekortet som "standard lydkilde" i kontrollpanel->lyd, og sjekk volumet. Når det gjelder sort/hvitt så høres det ut som PAL/NTSC-problematikk. Prøv å bytt over fra NTSC til PAL eller omvendt i innstillingene for capturekortet eller i systeminnstilinger på Xboxen. Lenke til kommentar
-pEar- Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Får ikke opp at Xboxen er en lyd kilde i kontrollpanelet, men har jo faktisk har koblet til den røde og hvite kablen. Får ikke opp skjermen nå, så skal komme tilbake senere med en liten oppdatering. Takk for svaret uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå