Gå til innhold

Laptop som skjerm for Xbox 360 Premium

-pEar-

Anbefalte innlegg

Hei!

Aner ikke om dette er riktig topic, men jaja.

Har sett litt rundt omkring angående det å bruke en laptop som skjerm for en Xbox 360, og har funnet ut at det faktisk er mulig å bruke det som skjerm hvis du har tilgang til en USB Video Capture Card, noe jeg har. Har denne, kjøpt på eBay, å ja, vet at den er billig etc, anyways:

eBay USB Video Capture Card

Fikk denne for noen dager siden, og skulle prøve den på Xbox'en. Koblet til alle kablene, røde, gule og hvite, men fikk opp et svart/hvitt bilde, ikke noe Xbox greier, bare svart/hvitt skurrete.

Neste dag prøve jeg på nytt, etter at jeg hadde sett en YouTube video, koblet jeg bare til den Gule, S-Video, og da fikk jeg opp Xbox 360 video, men i svart/hvitt uten lyd.

Lurer bare på hvordan man gjør dette, slik at jeg får både lyd og farger.

Takk for alle svar på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å få lyd må du ha et capture-kort som tar imot lyd, på de røde og hvite pluggene. Husk også å velge capturekortet som "standard lydkilde" i kontrollpanel->lyd, og sjekk volumet.

Når det gjelder sort/hvitt så høres det ut som PAL/NTSC-problematikk. Prøv å bytt over fra NTSC til PAL eller omvendt i innstillingene for capturekortet eller i systeminnstilinger på Xboxen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...