Fungus Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 jaja, synd for NEC. Nå har de gått i samme fella som HP har gjort. 22-23" med oppløsning over 1680x1050 = jeg finner noe annet å kjøpe til mine brukere. Som nevnt lenger oppe her, vi sitter lenger fra skjermen, vi er eldre, vi har dårligere syn, og det som brukerne selv sier: "Jeg synes ikonene er så små, kan du ikke lage dem litt større til meg, slik jeg hadde på den gamle skjermen. Og jeg har prøvd med de nye data-brillene til 7000,- også, og det hjalp ikke det heller" Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 jaja, synd for NEC. Nå har de gått i samme fella som HP har gjort. 22-23" med oppløsning over 1680x1050 = jeg finner noe annet å kjøpe til mine brukere. Som nevnt lenger oppe her, vi sitter lenger fra skjermen, vi er eldre, vi har dårligere syn, og det som brukerne selv sier: "Jeg synes ikonene er så små, kan du ikke lage dem litt større til meg, slik jeg hadde på den gamle skjermen. Og jeg har prøvd med de nye data-brillene til 7000,- også, og det hjalp ikke det heller" Det har seg slik at det faktisk er mulig å kombinere høy dpi med stor skrift. Det virker kanskje som det er for godt til å være sant? Skal alle se på mosaikk skjermer bare fordi noen tror at skriften og knappene blir for små? Jeg vet at i windows7 er det en integrert funksjon for deg som har skaffet deg en skjerm med høy dpi og dårlig syn/skjerm langt vekke. Man kan gjøre alt fra tekst og knapper til starmenyen 50% større ved et raskt søk på "dpi" i start menyen(det gjelder ikke bare windows applikasjoner, men programmer som ikke lever i sin egen verden(spill osv)). Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det burde være 1600p. Det er det som er tingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå