Frigg33 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har tekst inni en dropbox som jeg vil aligne. Jeg vil ha en del alignet til venstre, og en annen alignet til høyre. I samme valg på drop boxen. Her er kode for å presisere hva jeg mener. Ingrediens 1: <select> <option name='1' value='1'>Tekst til venstre | Tekst til høyre</option> </select> Jeg har prøvd forskjellige metoder, men ikke fått det til å funke. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det er ikke mulig å gjøre dette. Noen nettlesere støtter formatering som <b> og <i> inni <option>, men utover det kan den bare inneholde klartekst og man kan ikke style innholdet ytterlige. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Har du prøvd å putte teksten inn en span eller div? Ellers kan du vel alltids bruke mellomrom/ . Da trengs det bare et lite script for å telle hvor mange mellomrom det skal være mellom venstre og høyretekst. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Har prøvd med div, det funket ikke. Jeg får bare prøve å komme opp med en annen ordning enn det jeg hadde tenkt. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå