mkgleez1 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hei. Litt krise, skal på polet i morgen ettermiddag og skal ha alkohol til festen jeg skal på i morgen kveld. Jeg er da under 20 år, så jeg kan ikke kjøpe alkohol som er over 22 %. Har du noe å anbefale, enten det smaker godt eller ei, jeg tåler mye så vil gjerne ha noe som er masse alkohol i. Kom gjerne med deres erfaringer angående produktet dere foreslår, da blir jeg glad! Poenget med morgendagens fest er å bli ordentlig full/drita, så da vet dere det. Hvordan er fylla når man drikker vin? Noen forslag der? Tusen takk hvis dere deler deres erfaringer med meg Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Jeg har en del erfaring fra den tiden jeg var i din situasjon hvor jeg ikke kunne kjøpe mer en 22%. Jeg eksperimenterte litt med forskjellige drikkevarer. Her er noen av produktene du kan teste ut. - Kalinka22 21,90% 50cl (Brennvin) - 130kr (169,90 for 70cl) - Micky finn 15% 50cl (Sterkvin) - 110kr - Blue nun 14% - 200cl (Vin på dunk) - 189,90kr (289,90kr for 300cl) - Blå Blink Original 20% - 50cl (Sterkvin) - 139,50kr - Fisherstorm 21,50% 50cl (Sterkvin) - 199,50kr - Fischer Riesling 11,50% 75cl (Hvitvin) - 99,90kr - Frost 20,50% 70cl (Brennvin) - 199,90kr Dette er noe av utvalget som jeg brukte før jeg fylte 20. Ett lite tips. Ikke ha som mål å drikke til du blir drita før du drar ut, for da blir du som regel bare dårlig, og kvelden/natten blir ødelakt. Ha som mål at du skal kose deg og ha det artig, drikk til du kjenner at du har fått nok, og spar/del med venner (da blir du populær). Edit: Alkohol påvirker hver enkelt på forskjellig måte, siden hver enkelt kropp er bygd opp på forskjellige måter. Det har også med hvor vant kroppen er til alkohol. Men om du holder deg til hvitvin skal det nå gå greit vil jeg tro. Har lett drukket 2 liter hvitvin på en kveld nesten alene (med jeg er dog veldig erfaren med alkohol vil jeg påstå). Men du må aldri blande forskjellig alkohol. Hold deg til en type. Om du så får bomme litt øl med noen kompiser/venninner, pass på å drikke øl før du drikker vin. Husk også å drikke på full mage (altså mat, ikke alkohol) - Øl og vin, den er fin. - Vin og øl, det blir krøll. Her er et eksempel på hvordan ting kan gå: Jeg hadde jobbet i 10 timer alene i strekk på en ganske krevendes arbeidsplass, så skulle jeg servere i en 50 årsdag. Til slutt fikk jeg brygge meg på alkoholen (med tom mage). Hvitvin, MYE øl (hjemmelaget/mye sterkere), rødvin og enda mer hjemmelaget øl på gasstrykk kanne. Endte dramatisk nok på sykehuset etter å ha kolapset og sluttet å puste. Drikk med måte! Edit 2: Sjekk også ut på vinmonopolets hjemmesider. Endret 21. oktober 2010 av AnonymousSuit Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 jeg kjøpte en Blå Blink Original 20% - 50cl i dag, den syntes jeg er god mye for pengene også pluss at jeg kjøpte litt øl Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Blå Blå Blink blir du fort dårlig av om du drikker for raskt. Dårlig drikke synest jeg. Men jeg drikker ikke det skvipet der lenger uansett. 40,60% fra nå av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå