xzibiz Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Har ein debian server som kjører php 5.2.6-1+lenny9 (nyeste i apt til debian) Der php og apache samen med mysql har fungert utmerket over lengre tid. Men her ein dag fekk eg opp denne error meldingen når eg skulle opne horde webmailen: Fatal error: strftime() [<a href='function.strftime'>function.strftime</a>]: Timezone database is corrupt - this should *never* happen! in /horde/config/prefs.php on line 321 Warning: Unknown: open(/var/lib/php5/sess_bc91d3888559bb3f675d235ca8a6ce66, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in Unknown on line 0 Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/lib/php5) in Unknown on line 0 Så vidt eg vett så har eg ikkje gjort någe med php instillingene på serveren. Så ka kan ver gale ? Ein eg snakka med hos horde, meinte det var filsystem error. Men ikkje vet eg.. Någen så har ein gode plan på kossen eg kan fiksa ? Endret 21. oktober 2010 av xzibiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå