OHE Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 [ Denne Melding var redigert av: OHE på 2002-02-21 06:05 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Med så få som har sett auksjonen og du allerede har annonsert den her, er det vel du som skal selge da? Lenke til kommentar
barkindog Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 "Filmen er importert, og er det man kaller sone 0" Garantert en dårlig piratkopi. Så vidt jeg vet er den ikke kommet ut på DVD ennå. Burde vært anmeldt for å prøve å lure folk på den måten. Oppfordrer folk til å tipse ledelsen i QXL. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Sjekk infolinken ´a (fra auksjonen): http://www.liverecordings.org/lotr.html LiveRecordings == Screener == ulovlig som bare fan Noen som gidder skrive abusemail til QXL? LateLars Lenke til kommentar
barkindog Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Har allerede gjort det. Fikk nå nettopp beskjed om at den var stengt av QXL. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 D er godt vi har dere til og rydde opp i verden. Nå gjorde dere verden litt tryggere. -= TAKK =- Lenke til kommentar
barkindog Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 En "voksen" kommentar det der ... Kom heller tilbake når du er blitt tørr bak ørene. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Glemte en ting nå har jeg ikke sett den qxl anon dere prater om men LORD OF THE RINGS er oxo en gammel annimasjon/manga film. Men hvist d står at d er screener så er den jo sikkert pirat vare. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Barkindog : Jer er ikke for piratkopiering men jeg skjønner ikke hvorfor dere må angi folk ? Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 En ting er piratvirksomhet, en annen ting er å selge noe som er kibba som "ekte" vare når det ikke er det... Lenke til kommentar
barkindog Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Er ikke for å angi folk. Men det er irriterende at personer forsøker å lure godtroende på QXL ved å utgi varen for noe den ikke er. Dette dreide seg om en piratkopi, ikke en originalutgave som kanskje enkelte kunne narres til å tro. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Quote: On 2002-02-02 11:57, Espen_^ skrev:Glemte en ting nå har jeg ikke sett den qxl anon dere prater om men LORD OF THE RINGS er oxo en gammel annimasjon/manga film.Men hvist d står at d er screener så er den jo sikkert pirat vare. Huhm, duh! Det står _ikke_ i annonsen at det er en screener, men infolinken den slasken av en selger har lagt ut peker til liverecordings.... Personlig hadde jeg tilta totalt hadde jeg fått en screener utgitt for å være ekte vare. Og ikke for å være pirkete, men manga betyr tegneserie på japansk. Tegne_film_ derimot, heter anime. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Quote: DFN skrev (2002-02-02 12:16):En ting er piratvirksomhet, en annen ting er å selge noe som er kibba som "ekte" vare når det ikke er det... Faktisk helt enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå