enurweb Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Heisann! Tror jeg har funnet den perfekte julegave, bare vet ikke hvor det kan kjøpes fra... Jeg ønsker å gravere inn en tekst på et bilde, nærmere bestemt et dikt jeg skrev til dama før vi ble sammen for en del år tilbake. Har funnet amerikanske leverandører av denne tjenesten men de sender bare til Sverige og ikke til Norge. Det er her jeg trenger hjelp til å finne noen som gjør dette og som sender til Norge. Eksempler på hva jeg egentlig snakker om finner man her: Eksempel 1 Eksempel 2 Endret 21. oktober 2010 av enurweb Lenke til kommentar
streeter Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Du kan jo bruke jetcarrier.no. Da får du en amerikansk adresse hos dem som den amerikanske leverandøren sender til, så videresender de pakken til deg i norge. Hvis det ikke blir stort og tungt koster det vel ca. 160-170 kr. Pluss det du betaler for bildet og frakt til jetcarrier selvfølgelig. Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Takk for tipset! Jeg fant ut at fotoknudsen.no hadde en tjeneste hvor man kunne få skrift på lerret, ganske genialt når de i tillegg denne uka hadde 50% rabatt på lerreter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå