g@bb@ Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Heisann. Skal kjøpe meg en Volvo 850 til meg selv i nærmeste fremtid. Har sett på en 850 `94 Turbo / T5 som en på jobben skal selge. Det han har gjort med denne er: - Nylakkert i sommer - Skiftet interiør - Skiftet bakluke - skiftet slitedeler i forstilling - satt på gule koni senkefjærer og dempere - Skiftet bremseklosser og skiver - Skiftet bremseslanger og simring til kamsensor - Skifet olje og oljefilter - Nye dekk 225.35.18 - Vinterdekk med pigg følger med - Volvo "R" orginal felger følger med - Byttet hele understellet - Byttet girkasse - Skiftet kanaler - Rustbehandlet Bilen er gått 263.000 ca. Den er strøken til minste detalj. Så kommer mitt spørsmål: Er dette for dyrt for denne bilen? Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 litt i overkant vil jeg si at det er. det du bør være obs på er at biler som nettopp er lakkerte kan være skumle å kjøpe, da lakken kan skjule begynnende rust/dårlige rustreprasjoner som ikke vil vises før om et år eller to. du kan jo søke etter lignende biler på autodb og finn for å se om du finner noen lignende biler å sammenligne pris med Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Til sammenligning ligger det en 96' T5 med 220.000 på klokka ute til 65.000 + omreg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå