Gå til innhold

Xperia mini pro, lagringskapasitet

Anbefalte innlegg

Har ett problem med mobilen min der den i de siste dagen "klager" over at det er for lite minne. Har ikke lastet ned noe mer og jeg sletter unna bilder, sms, u name it altså! Men ikke søren om det blir bedre. Tåler knapt 5 sms inne på tlf før den begynner å klage igjen. Jeg har ett minnekort i telefonen på 16 gb! Ser at den ikke lagrer på minnebrikken. Men finner heller ikke ut hvordan jeg skal få lagret ting på minnebrikken. Noen som har litt peiling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ett problem med mobilen min der den i de siste dagen "klager" over at det er for lite minne. Har ikke lastet ned noe mer og jeg sletter unna bilder, sms, u name it altså! Men ikke søren om det blir bedre. Tåler knapt 5 sms inne på tlf før den begynner å klage igjen. Jeg har ett minnekort i telefonen på 16 gb! Ser at den ikke lagrer på minnebrikken. Men finner heller ikke ut hvordan jeg skal få lagret ting på minnebrikken. Noen som har litt peiling?

Hadde samme problem, inntil jeg kopierte alt fra det gamle minnekortet inn på det nye på 16 giga. Du kan slette ting på tlf med en filbehandlingsapplikasjon, altså det som er blitt lagret i tlf-minnet som skulle blitt lagret på minnekortet. Lykke til

Lenke til kommentar

Da har jeg slettet hele sullamitten på mobilen men den fortsetter i samme spor.alt som lastes ned lagres på telefonens minne å ikke på minnekortet. Bare bilder som blir lagret der. Finner heller ingen plass der jeg kan velge å lagre nedlastinger på minnekortet. Det har ikke vært slik før,jeg har jo hatt mobilen proppa fult av programmer,sms å bilder uten at det har vært for liten plass.liten vits med stort minnekort i mobilen da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...