Roadrunner94 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 hei. jeg bygde en ny pc for ca 2 månder siden, og fikk på mandag et problem med den, fikk opp ei melding om at ei fil va skaddet og den låste seg heile tia, jeg reinstallerte windows 7 på nytt igjen. men har samme problemet med at den låser seg uten grunn, går 5-10 min uansett ka jeg gjør så låser den seg. har noen et svar på dette? veldig irriterende også når man er stresset med en jobb. specs ser dere under. Mvh Reidar. Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 bump... e det ingen som har et svar eller noe sånt? Lenke til kommentar
doofus Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Du har jo klokka maskinen dersom cpu ligger på 3,4 Ghz, det kan ikke rett og slett være det som er problemet? Strømforsyninga du har skal være topp kvalitet, men symptomene ligner på de jeg hadde da jeg fikk frys på min ikke klokka.Dersom du kjører den på 2.9 Ghz og fortsatt har problemer, kan det være PSU. Endret 22. oktober 2010 av doofus Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 fant kor problemet lå, det var antiviurs programmet som kjærset heile tia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå