Visslarr Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Hei. Jeg lurte på om DU kunne lage en PC til meg? Bruk Komplett.no og velg deler som utgjør en bra gaming pc. Jeg leter etter en pc på rundt 6000-8000 kroner, som kan dra mange av nåtidens spill, og mange spill som vil komme. Du må inkludere høytalere og tastatur. PS: Hvis skjermen er ganske så dyr og du føler at du kan få et bedre skjermkort eller prosessor så gjør det heller, og vrak skjermen : ) Endret 21. oktober 2010 av Visslarr Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
eddzy Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 ja vist med den pc'en kan du spille mange spill uten lagg, wow krever ingen ting ikke gjør cs bare kjør på den pc der er kjempe fin. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 WoW og CS? De krever nesten ingenting. Du kan kjøpe en pc til 3 000 og den vil klare wow og cs uten problemer Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Noen andre som kan komme med innslag? EDIT: Så denne her greier spill fint et par år? Endret 21. oktober 2010 av Visslarr Lenke til kommentar
eddzy Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) ja klart, karnsje ikke splinter cell convstion eller hva det heter, skikkelig killer på skjermkorte. Endret 21. oktober 2010 av eddzy Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Trenger du virkelig mus, tastatur, høytalere osv? Kanskje du burde gi ut et budsjett så noen kan sette sammen det beste du kan få for pengene du vil bruke Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Njaeee, jeg er ikke så for å bygge en egen pc, så har bestemt meg for komplett, tross dyrt osv. Hadde funnet en bra en til 12K, med allt inkludert. Denne her har jo bare liksom... ja -.- Jeg trenger de tingene ja, siden jeg ikke har noen stasjonær fra før av. jeg trenger liksom en som... klarer så og si alle spill uten lagg osv. Kanskje ikke CRYSIS, men mange spill. Lenke til kommentar
eddzy Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 viss du vill få den setta samen så ville jeg gå for AMD Intel er så overprisa og dyrt viss du tenker I serien. og viss du bare skal spille middel klasse spill gå for en amd quad core Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Njaeee, jeg er ikke så for å bygge en egen pc, så har bestemt meg for komplett, tross dyrt osv. Hadde funnet en bra en til 12K, med allt inkludert. Denne her har jo bare liksom... ja -.- Jeg trenger de tingene ja, siden jeg ikke har noen stasjonær fra før av. jeg trenger liksom en som... klarer så og si alle spill uten lagg osv. Kanskje ikke CRYSIS, men mange spill. Tenkte mere på noen som kunne sette sammen noe for deg som feks komplett har, men så er det faktisk mye lettere å sette sammen en PC enn det mange tror Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Komplett har? hvordan mener du da? :O Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 At du sier et beløp du er villig til å bruke på ny PC. Så kan noen andre som er kompetente på dette området velge ut de beste delene for ditt behov til den prisen du ønsker feks her: http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10274 Komplett bygger maskinen for deg Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 åhjja, men det visste jeg Hadde brukt den til å få en ganske så bra maskin til 12K Men hvis jeg hadde sagt at 6-6.8 tusen kroner er jeg villig til å bruke, kan noen lage den for meg da? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Fiks på førsteposten og tittelen. Og skriv at du endret den Og skal du ha med mus, tastatur, skjerm, høytalere osv? Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Ja, skjerm,tastatur,høytalere. Mus trenger jeg ikke. Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Noen som hadde kunnet hjelpe meg? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Har du ikke tastatur liggende? Ikke kjøp høyttalere med det første. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=486145 Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Har du ikke lest hva jeg har skrevet? En PC fra komplett, som man velger deler selv, men de bygger den og sender den til deg. ER det ingen andre som gidder å avse 10 minutter og hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå